Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 28 באוגוסט, 2019

היכן שהידיים נוגעות, הפרבר 2, הרומן 5, קווין ואדם למברט: ההצגה חייבת להימשך, מתוק ומר 2, קשר דם 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היכן שהידיים נוגעות | Where Hands Touch, סלקום TV 

דרמת מלחמה רומנטית על רומן בלתי אפשרי בין נערה כהת עור וצעיר נאצי בזמן מלחמת העולם השנייה. שחקנים: אמנדלה סטנברג, ג'ורג' מקיי, אבי קורניש. במאית: אמה אסנטה. 122 דקות, ארה"ב, 2018.

הפרבר 2 | Redfern Now 2, סלקום TV

עונה שנייה לדרמה האוסטרלית, המתרחשת בפרבר בסידני, רדפרן נאו, ומביאה לקדמת הבמה את הילידים האוסטרלים, המהווים מיעוט. גם בעונה השנייה כל פרק הוא סיפור בפני עצמו העוסק באחד מתושבי הפרבר, וסך הכל שישה סיפורים נפרדים שעומדים בפני עצמם.

22:00 הרומן 5 | 5 The Affair, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

הדרמה של רשת שואוטיים וחברת CBS חוזרת לעונה חמישית ואחרונה. ספוילר – העונה החמישית סובבת סביב תוצאות האירועים הטרגיים שחתמו את העונה הקודמת, וכעת גיבורי הסדרה צריכים להתמודד עם ההשלכות של הבחירות שעשו – תוך הבנה שאם הם באמת רוצים לשנות את העתיד, הם חייבים להתעמת עם העבר. הלן נסחפת לרומן סוער וחדש עם כוכב קולנוע שמציע לה את כל מה שאי פעם היה חסר בחייה. בהיעדרה, נואה צריך לבלוע את גאוותו ואת הקנאה שלו ולדאוג למשפחתם. בדיוק כשדברים מתחילים להתייצב, מפגש מקרי עם מישהו מהעבר הרחוק מצית סדרה של אירועים שיטלטלו את חייהם.

23:00 קווין ואדם למברט: ההצגה חייבת להימשך | Queen & Adam Lambert: The Show Must Go On, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD


שנת 2019 ולהקת קווין רלוונטית מתמיד: סיבוב הופעותיה עם הזמר אדם למברט, שהחל בשנת 2012, הפך להצלחה מסחררת ומיליוני צופים נדהמו מהכימיה והחיבור המפתיע שבין להקת הרוק האגדית והזמר האוונגרד והחדשני. איך הכל התחיל? מה סוד הקסם של שיתוף הפעולה? והאם נמצא התחליף הראוי ל-פרדי מרקורי?. ארה"ב, 2019

23:00 מתוק ומר 2 | 2 Sweetbitter, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

בעונה הראשונה טס בת ה-22 עברה לגור בעיר ניו יורק בלי חברים או שאיפות מיוחדות והתקבלה לעבוד באחת המסעדות שם למדה להכיר את עולם הסמים, השתייה, האהבה, התשוקה, המועדונים המפוקפקים והסעודות המפנקות. ספוילר – בעונה החדשה טס מבינה שלא תצליח להחזיק מעמד במסעדה אם לא תשתתף במשחק ותשחק לפי הכללים. היא חווה התעוררות מינית, מגלה את קולה ואת כוחה האבוד. כל עמיתיה לעבודה סימון, ג'ייק והאוורד, לכודים, על ידי המסעדה ואחד על ידי השני, וכך טס נשארת לבדוק עם עצמה מה היא רוצה להשיג במסעדה ומה רוצים ממנה.

קשר דם 2 | 2 Bloodline, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת הדרמה. כשהבן שנחשב לכבשה השחורה במשפחה מכובדת ואמידה מאיים לחשוף סודות אפלים מן העבר, הנאמנויות של אחיו עומדות במבחן קשה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן