Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 29 באוגוסט, 2019

מה גברים רוצים, חיבוקים שבורים, חולייטה, העור בו אני חי, הילדות מברזיל, עב"מים: מפגשים מהסוג המסוכן, מלכי הבריכות 7, את'ל, מועדון הכסף, סיוט משפחתי, אימהות עובדות 3, אהבה היא השטח שלה, הרוח של אלן קרדק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה גברים רוצים | What Men Want, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

קומדיה רומנטית. סוכנת ספורט מצליחה מרגישה שעמיתיה הגברים לא סופרים אותה. חייה משתנים לאחר שהיא לוגמת משקה הגורם לה לשמוע מה גברים חושבים. משחק: טראג'י פ. הנסון, טרייסי מורגן. בימוי: אדם שנקמן. ארה"ב, 2019.

חיבוקים שבורים | Broken Embraces, סלקום TV

מלודרמה אישית מאוד, משובצת מחוות קולנועיות מרגשות, המתרחשת על רקע עולם הקולנוע. סופר עיוור הפועל תחת השם הבדוי הארי קיין, מספר את סיפורו העצוב – כיצד ארבע-עשרה שנים קודם לכן, כשהיה במאי סרטים, הרים הפקה בעזרתו של מיליונר, שיבץ לתפקיד הראשי את אשתו של האיש, לנה, והתאהב בה. המנאז'-א-טרואה הזה מתגלה כהרסני לכולם. בסיפור מעורב גם בנו המתוסבך של המיליונר. שחקנים: פנלופה קרוז, אנג'לה מולינה, רובן אוקנדיאנו. במאי: פדרו אלמודובר. 130 דקות, ספרד, 2009.

חולייטה | Julieta, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 24 ביוני, 2017, בשעה 22:00, בערוץ Yes3

העור בו אני חי | The Skin I Live In, סלקום TV

דרמת מתח. סיפורו של מנתח פלסטי גאון עם עבר מסתורי וטראגי, המונע מכוח הנקמה והתשוקה לאובססיה לפיתוח עור חדש, עמיד בפני כל פגיעה, על מנת לייצר את האישה המושלמת. שחקנים: אלנה אנאיה, אנטוניו בנדרס, מריסה פארדס. במאי: פדרו אלמודובר. 117 דקות, ספרד, 2011.

21:00 הילדות מברזיל, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

איילת, דניאלה, אלמה ואנה היו כולן בנות פחות משלוש כאשר אומצו בידי אימהות ישראליות ונלקחו מביתן שבברזיל. בעשרים השנים שחלפו מאז, הסעירה את המדינה פרשת קרולין-ברונה וברזיל סגרה את שעריה בפני מאמצים. כעת מגיעים אליה צעירים מכל רחבי העולם המערבי כדי לנסות ולאתר את בני משפחתם האבודים. עם זאת בגלל בעיות הרישום של העבר, נותרת לרוב משימת האיתור בלתי אפשרית. הבימאית נילי טל יצאה למסע לדרום אמריקה יחד עם צעירות כובשות הרוצות לפגוש את הנשים שבלעדיהן הן אינן מרגישות שלמות. בימוי: נילי טל. 87 דקות, ישראל, 2007.

21:45 עב"מים: מפגשים מהסוג המסוכן | UFOs: Dangerous Encounters Exposed, ערוץ ההיסטוריה

חקירות עדכניות של מקרי היתקלות עם עב"מים, חושפות שלל עדויות מצמררות של אנשים ששרדו בנס מפגשים מסוכנים עם יצורים מהחלל החיצון. באמצעות שחזורים דרמטיים וראיונות עם מומחים לנושא, הספיישל בוחן מחדש תיקי חקירה בהן תועדו מקרים של מפגשים שכאלו בין אזרחי כדור הארץ לאורחים מעולמות אחרים.

22:00 מלכי הבריכות 7 | 7 Pool Kings, ערוץ Travel Channel

קלי קבינס והצוות שלו הם בעלי מומחיות להפוך בריכות בחצר למציאות וליצור נאות מדבר זוכות פרסים עבור הלקוחות שלהם. החל ממפלים מדורגים ועד לגני מים מהממים ובריכות אינסופיות מרהיבות, השמים הם הגבול כשהחבר'ה על המשימה. בהמשך, הצוות בונה בריכת גן עדן טרופי בג'ורג'יה לפני שהם פונים ללאס וגאס, שם יצירת בריכת חלומות במדבר מתגלה כמאתגרת במיוחד.

22:00 את'ל | Ethel, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפור חייה המרתק של את'ל קנדי, רעייתו של רוברט קנדי. במאית הסרט, בתה של את'ל, מספקת הצצה נדירה וחושפנית על חייה המורכבים ורוויי הטרגדיות של משפחת 'המלוכה' האמריקנית. ארה"ב, 2012.

22:00 מועדון הכסף | Billionaire Boys Club, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

דרמת פשע. קבוצת צעירים נהנתנים בלוס אנג'לס של שנות ה-80, הוגה תכנית להתעשרות מהירה באמצעות הונאה, המשתבשת במהרה והופכת לפרשיית רצח. שחקנים: קווין ספייסי, אנסל אלגורט, אמה רוברטס. במאי: קסאבייה לגראן. ארה"ב, 2018.

22:00 סיוט משפחתי | Slumber, ערוץ Hot Cinema2 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן אימה. רופאה במרפאת שינה מטפלת במשפחה שלמה הסובלת משיתוק בשנתם. לאחר שאב המשפחה תוקף את הרופאה במהלך הבדיקה, עולה החשד כי שד מרושע הניזון מסיוטים בזמן השינה, הוא הגורם לכך. משחק: מגי קיו. בימוי: ג'ונתן הופקינס. ארה"ב, 2017.

אימהות עובדות 3 | 3 Workin' Moms, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה הקומית. חופשת הלידה של ארבע אימהות מטורונטו הסתיימה, והגיע הזמן לחזור לעבוד ולהתמודד עם הילדים, הבוסים, האהבה והחיים.

אהבה היא השטח שלה | Falling Inn Love, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. מה קורה כשעיצוב ואהבה נפגשים? מנהלת בכירה זוכה בפונדק טעון שיפוץ בניו זילנד. ואז נכנס לתמונה קבלן חתיך… שחקנים: כריסטינה מיליאן, ג'פרי בויאר-צ'פמן, אדם דמוס. במאי: רוג'ר קאמבל. ארה"ב, 2019.

הרוח של אלן קרדק | Kardec, נטפליקס | Netflix

סרט ביוגרפי. צרפת, המאה ה-19. המורה לאון ריבאיל מייסד את זרם הספירטיזם אחרי שהשתתף בסיאנס. השלטונות לא אוהבים את זה. שחקנים: לאונרדו מדירוס, סנדרה קורבלוני, ז'נז'יו דה בארוס. במאי: ואגנר דה אסיס. 110 דקות, ברזיל, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן