Skip to content

לחרדים נגמר התקציב ונשות הכותל התפללו בשקט

נשות הכותל הגיעו הבוקר לתפילת ראש החודש ואת פניהן קיבל שקט יחסי. תקציבי ההיסעים של "המטה לשמירת קדושת הכותל" לטובת היסעים אזלו ובנות אולפנה ותלמידי ישיבות לא הגיעו להפריע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה מזה תקופה ארוכה, קיימו הבוקר (ראשון) נשות הכותל את תפילת ראש החודש המסורתית שלהן בכותל וכמעט ללא הפרעה. תלמידות אולפנה ותלמידי ישיבה שהוסעו דרך קבע על ידי הגוף הקיצוני חרדי "המטה המשותף לשמירת קדושת הכותל", לא הגיעו להפריע ולייצר פרובוקציות, והשקט נשמר בעת תפילתן למעט קריאות ביניים של מספר חרדים.   

צילום: דוברות נשות הכותל
צילום: דוברות נשות הכותל

מדוברות נשות הכותל נמסר כי "הבוקר התקיימה תפילת ראש חודש אלול עם נשות הכותל.  שילוב פתיחת שנת הלימודים והודעת המטה המשותף לשמירת קדושת הכותל כי לטענתם נגמר להם התקציב להסעות –גרם לכך שלא הגיעו בנות האולפנה ותלמידי הישיבה מרחבי הארץ להפריע, ורוב התפילה התקיימה בשקט יחסי".

יו"ר נשות הכותל ענת הופמן אמרה כי "נתבע מהממשלה החדשה שתקום ליישם את מתווה הכותל שהוא המפתח לפתרון הוגן ושוויוני בכותל, בפרט ובחברה הישראלית בכלל". הופמן התייחסה לפתיחת שנת הלימודים ואמר: ": עם החזרה ללימודים נקווה שמערכת החינוך תקדם ערכים של אהבה וסובלנות לאחר".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן