Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 05 בספטמבר, 2019

החתונה היוונית שלי 2, אהבה כמו שלנו, ג'וני אינגליש 3.0, להיות מספר אחת, אבות המזון של אמריקה, לרוץ כמו בטו, רק להיום, האדם הראשון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החתונה היוונית שלי 2 | My Big Fat Greek Wedding 2, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 03 בפברואר, 2017, בשעה 21:30, בערוץ Yes1

אהבה כמו שלנו | What they Had, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה משפחתית מרגשת על אהבה, מחילה וערכי המשפחה. בני משפחה מתאחדים בערב חג בבית הוריהם בעקבות מצבה הבריאותי של האם, ונאלצים כעת להכריע איך להמשיך את טיפולה. משחק: מייקל שאנון, הילארי סוונק, רוברט פורסטר. בימוי: אליזבת צ'ומקו. ארה"ב, 2018.

ג'וני אינגליש 3.0 | Johnny English Strikes Again, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיית אקשן. סוכן העל בעל היכולת המיוחדת להסתבך בצרות, נקרא לחזור מפרישה, כדי לעצור מתקפת סייבר המאיימת על העולם. משחק: רואן אטקינסון, אמה תומפסון, מייקל גמבון, בן מילר. בימוי: דיוויד קר. ארה"ב / בריטניה, 2018.

להיות מספר אחת | Number One | Numéro Une, ערוץ Yes VOD

מהנדסת מבריקה מקבלת הצעה להיות האישה הראשונה שתעמוד בראש אחת החברות הגדולות בצרפת. אולם בדרך לשבור את תקרת הזכוכית, יהיה עליה להתמודד עם דעות קדומות והתנגדות נחרצת. משחק: עמנואל דבו, ריצ'רד ברי. בימוי: טוני מרשל. צרפת, 2017.

21:45 אבות המזון של אמריקה | The Food That Built America, ערוץ ההיסטוריה

אנשים כמו מילטון הרשי, וויל קלוג, הנרי היינץ, האחים ריצ'ארד ו-מוריס מק'דולנד – מי היו האנשים שבמו-ידיהם, אחראים לייסוד והקמת מותגי מזון שהפכו לפופולריים ביותר בעולם? כיצד הם גרמו לשינוי ומהפכה באורח החיים האמריקני? המיני הסדרה מגוללת את סיפורים של האישים הללו, דמויות גדולות מהחיים שבנו אימפריות ענק, שהגדירו הרבה יותר מאשר את הרגלי האכילה האמריקניים. הם השתמשו בהמון תושיה, אומץ לב, והגירו דם, יזע ודמעות על-מנת לחדור לליבה של אמריקה דרך קיבתה, כשלאורך הדרך הם גרמו לבניית ערים, המציאו טכנולוגיות חדשות ואף היוו גורם מסייע בניצחון בשתי מלחמות עולם. ענקי המזון האמריקני המקוריים היו גם אנשים אכזריים שלא בחלו לעתים בשימוש בטקטיקות מלוכלכות על-מנת להשיג את יעדיהם, אך יש לזכור כי הם גם היו אנשי חזון ששינו את אמריקה לעד.

22:00 לרוץ עם בטו | Running with Beto, ערוץ Hot8

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 29 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 רק להיום | Just for Today, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

סדרת דרמה חדשה מאת ניר ברגמן, זוכת פרס חבר השופטים בפסטיבל הטלוויזיה Series Mania 2019. 'רק להיום' הוא שמו של הוסטל לשיקום אסירים העומד במרכז הסדרה, בו חיים יחד מספר אסירים משוחררים כשמדי יום נבחנת השאלה האם יוכלו להשתקם, לחזור לחברה, להגשים חלומות או שיחזרו לחיים של אלימות ופשע. בינם לבין השיבה לכלא עומד צוות המטפלים השוהה במחיצתם שעות ארוכות וכמעט וחי איתם בהוסטל. שחקנים: הנרי דויד, טל ליפשיץ, אימרי ביטון ועוד.

22:00 האדם הראשון | First Man, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מבוסס על סיפורו של האסטרונאוט ניל ארמסטרונג, האדם הראשון שצעד על הירח. התסריט מבוסס על הביוגרפיה 'First Man: The Life of Neil A. Armstrong' מאת ג'יימס הנסן. הסרט זכה בפרס האוסקר לאפקטים הטובים ביותר. דרמה מהפנטת אודות האירועים שקדמו לנחיתה ההיסטורית של ארמסטרונג על הירח, ובוחן בצורה ביקורתית ומרגשת את ההשלכות שהותיר המסע עליו, על משפחתו, חבריו למשימה ועל האומה האמריקנית כולה. משחק: ריאן גוסלינג, קלייר פוי. בימוי: דמיאן שאזל ("לה לה לנד"). ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן