Skip to content

הכדורגל חוזר לצפת: מרקו בלבול וג'ובאני רוסו השתתפו אתמול באירוע החגיגי

אתמול התקיים אירוע חגיגי רב משתתפים בצפת, במסגרתו נחנך מגרש שחב"ק ונפתחו רשמית בית ספר לכדורגל ומחלקת נוער עירונית לכדורגל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר חודשים של הערכות, הקמת תשתיות, גיוס תקציבים ובנייה, חגגו אתמול בצפת את חזרת הכדורגל לעיר. את האירוע כיבדו בנוכחותם שחקני כדורגל ומאמנים, ונרשמה נוכחות מרשימה של הירוקים מחיפה: היו שם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול ושחקני העבר ג'ובאני רוסו, רפי אוסמו וגם אלון חרזי שמכהן כיום כעוזר מאמן נבחרת ישראל הצעירה.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה ומרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה. צילום: עיריית צפת
ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה ומרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה. צילום: עיריית צפת

בנוסף לאורחים המכובדים השתתפו בחגיגות מאות ילדים ותושבי צפת נרגשים. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, שניצח על הטקס, אמר, כי "צפת בעבר הייתה עיר של ספורט והיום אנחנו עושים צעד משמעות בדרך חזרה לשם עם פתיחת מגרש השחב"ק החדשני ופתיחת בית ספר לכדורגל ומחלקת נוער."

חוגגים את חזרת הספורט לצפת. צילום: עיריית צפת
חוגגים את חזרת הספורט לצפת. צילום: עיריית צפת

"שמחתי להתארח בצפת," אמר מרקו בלבול, "לראות את ההשקעה בספורט זה חשוב לחינוך הדור הצעיר, זו עשייה מבורכת וראויה להערכה של הרשות". ג'ובאני רוסו, הזוכה טרי של התוכנית הריאליטי הישרדות ואחד משחקני העבר האהובים על הילדים והנוער המקומיים, עורר התלהבות רבה וגם יצר תור לצילומי סלפי. "משמח לראות כל כך הרבה ילדים ונערים משחקים כדורגל במתקן ראוי ואיכותי שכזה, תושבי צפת- תתחדשו!" מסר רוסו.

מצטלמים עם ג'באני רוסו ואלון חרזי. צילום: עיריית צפת
מצטלמים עם ג'ובאני רוסו ואלון חרזי. צילום: עיריית צפת
חונכים את מגרש הכדורגל החדש. צילום: עיריית צפת
חונכים את מגרש הכדורגל החדש. צילום: עיריית צפת

השבוע נפתח מגרש השחב"ק (מגרש דשא סינטטי לקהילה) באופן רשמי. זהו מתקן ספורט חדש ומתקדם עם תאורת לילה ודשא סינטטי איכותי. במקביל נפתחו בית הספר לכדורגל ומחלקת הנוער לכדורגל. קבוצת הבוגרים בכדורגל שהוקמה מחדש החלה את אימוניה והיא תתמודד על העלייה לליגה ב'.

בימים אלה מצוי פרויקט הקמת האיצטדיון העירוני, בו הושקע 12 מיליון שקלים ולצידו מגרש אימונים, בשלבים מתקדמים מאוד. עם סיום הפרויקט יעמדו לרשות תושבי צפת שלושה מתקני ספורט איכותיים ומתקדמים: איצטדיון, מגרש אימונים ומגרש שחב"ק בו יתאמנו ילדי בית הספר לכדורגל.

"זו רק ההתחלה," עדכן ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, "אנחנו מקדמים תוכנית להקמת אולמות כדורסל, להקמת מגרשי מיני פיץ' ברחבי העיר צפת ולשקם את כל מתקני הספורט בעיר". בתחילת השבוע החלה קבוצת הכדורסל העירוני את אימוניה. בקבוצה הושקעו משאבים רבים בציפייה ובתקווה שתעפיל לליגה הלאומית.

עם סיום הפרויקטים השונים בעיר, אותם מוביל ראש העיר יחד עם מנהלת מחלקת הספורט וחברת מועצת העיר ויקי אלקבץ, תציע צפת לתושביה ולספורטאיה מתקני ספורט מתקדמים ופעילויות מגוונות: קבוצות בוגרים בכדורגל וכדורסל, מחלקת נוער בכדורגל, מחלקת נוער בכדורסל, בית ספר לכדורגל ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן