Skip to content

יום הבוחר – סע וטייל ברחבי ישראל

וועדת הבחירות החליטה לאשר נסיעות חינם לכלל הציבור החל מערב יום שני ועד תום התחבורה הציבור למחרת היום, יום הבחירות. קדימה, קפצו לקלפי, ארזו את המשפחה וסעו לטייל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועדת הבחירות המרכזית בשיתוף משרד התחבורה החליטה היום (שלישי)  כי שירותי הנסיעה בתחבורה הציבורית הבינעירונית ב-630 קווים, וברכבת ישראל, יהיו בחינם לכלל הציבור הרחב, החל מהשעה 20:00 ביום שלפני הבחירות (יום שני ה-16.9.19) ועד לתום פעילות התחבורה הציבורית ביום הבחירות (יום שלישי ה-17.9.19).
על פי הודעת וועדת הבחירות
לרשימת קווי האוטובוס הפתוחים לנסיעה בחינם, ניתן יהיה לפנות למוקד המידע של משרד התחבורה במספר 8787*.

יום הבוחר, סעו לטייל (אילוסטרציה - מגפון ניוז)
יום הבוחר, סעו לטייל (אילוסטרציה - מגפון ניוז)

הנוסעים באוטובוס של התחבורה הציבורית הבינעירונית יעלו לאוטובוס (לאחר שווידאו, כי אכן קו האוטובוס נכלל ברשימת הקווים הפתוחים לנסיעה בחינם) באופן חופשי, ללא צורך בכרטיס.  וועדת הבחירות מדגישה כי על הנוסעים לוודא הייטב כי קו האוטובוס בו מבקש האזרח להשתמש, מצוי ברשימת הקווים המסיעים ללא תשלום. במיוחד בקווי דן ואגד הפועלים בתוך גוש המרכז ותל אביב.

הנוסעים ברכבת, ימשכו "כרטיס נסיעה יום הבחירות" במכונת הכרטוס האוטומטית או בקופות הנמצאות בתחנות הרכבת.

כך גם לנוסעים לאילת וחזרה אליה. הזכאות להסעה לאילת וחזרה מאילת תתאפשר לאחר בדיקת זכאות ובכפוף לרישום מוקדם מול מרכזי מידע "אגד" במספר 2800*.

לדברי מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, הציינה כי בבחירות אלה, גדל השנה מספר הקווים הבינעירוניים הפתוחים לנסיעה בחינם והיא מצפה כי היוזמה שנקטה הוועדה להקל על אזרחי ישראל להגיע לקלפי בנוחות ובבטיחות, תעודד גם את אלה אשר יהיו מרוחקים ביום הבחירות מהקלפי בה הם רשומים, לממש את זכותם וחובתם להצביע בבחירות לכנסת ה-22.   
 לשאלת מגפון האם הנוסע יידרש להציג את טופס מיקום הקלפי שלו שנשלח מידי שנה לבוחרים, ענו בוועדת הבחירות שהדבר לא יידרש. וכי הקווים וקווי הרכבת יהיו פתוחים ללא הגבלה לכל המשפחה. אז למה אתם מחכים? 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן