Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 14 בספטמבר, 2019

חדר 104 3, קיץ, הצילו כיווצתי את ההורים, אני פטריק סווייזי, רובין הוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חדר 104 3 | Room 104 3, סלקום TV + ערוץ Yes VOD 

עונה חדשה לסדרה של HBO. כל פרק הוא סיפור קצר העומד בפני עצמו. המשותף לפרקים בסדרה הוא שכל הסיפורים מתרחשים בחדר 104 במלון דרכים עלוב.

קיץ | Leto | Summer, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 במרץ, 2019, בסלקום TV

10:00 הצילו כיווצתי את ההורים | Help I Shrunk My Parents, ערוץ Yes5 + ערוץ Yes VOD

קומדיית הרפתקאות. מה הייתם עושים אילו בוקר אחד הייתם מגלים שבית הספר שלכם כושף וההורים שלכם כווצו לגודל של כפית? הם לא יכולים לעשות דבר ממה שהיו רגילים לעשות: לא לנהוג, לא להכין אוכל ואפילו לא לצחצח שיניים כי המברשת ענקית! ואלו רק הצרות של הבוקר. רוחה של מנהלת בית הספר מטילה כישוף גדול על בית הספר ומעמידה את כולם בסכנה גדולה. פליקס ואלה חברתו הטובה רותמים את החבורה ויחד יוצאים להרפתקה משעשעת להציל את בית הספר ולהחזיר את כולם לגודלם הטבעי. דיבוב לעברית: ניר פרץ, מולי שולמן. בימוי: טים טרגסר. גרמניה. 2018.

22:00 אני פטריק סווייזי | I Am Patrick Swayze, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD 

מתעמל, קאובוי, רקדן בלט, שחקן – מי היה פטריק סווייזי? הצצה נדירה לחייו הנסתרים של הכוכב ההוליוודי, שהרחק מעיני המצלמה התמודד עם התמכרות קשה לאלכוהול ועם מחלת הסרטן. באמצעות סרטונים ביתיים שלא נראו בעבר, תמונות מיוחדות וראיונות מקוריים עם אלו שהכירו אותו יותר טוב מכולם, נגלית דמותו של כוכב העל – הגבר המוביל של הוליווד בשנות ה-80 סחף את הקהל עם דרייב וכריזמה שלא נראו כמותם, אך מאחורי המצלמות החביא קשיים רבים. משפחתו וחבריו של סווייזי מספרים על האיש החזק אך רגיש שלא כולם זכו להכיר. ארה"ב, 2019.

22:00 רובין הוד | Robin Hood, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 בספטמבר, 2019, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן