Skip to content

חשד: האזין לרשתות אלחוט צבאיות ושתף מידע עם אחרים

תושב אשדוד נעצר בחשד כי האזין לרשתות צה"ל ושיתף את המידע עם אחרים בקבוצות ווטסאפ. סנגורו עורך הדין יוסי דגה: "החשד נמוך מאוד וברור שלמרשי לא הייתה כוונה לפגוע בביטחון המדינה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה בשיתוף משרד התקשורת עצרה אמש תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו בחשד שצותת והאזין בשנים האחרונות לרשתות הקשר של צה"ל בגזרת עוטף עזה ובדרום.  התושב חשוד כי הפיץ את המידע באמצעות קבוצות ווטסאפ שונות, לעיתונאים ואנשי ביטחון בעוטף עזה. לטענת המשטרה הוא אף חשוד בהפצת מידע על פעילות צבאית בזמן אמת. ובכך גרם לסיכון חיי חיילים. על פי הדועת המשטרה, במסגרת פשיטה על ביתו, נתפס ציוד האזנות.

צילום אילוסטרציה: אתר sputnik בערבית
צילום אילוסטרציה: אתר sputnik בערביתעורך דין יוסי דגן (צילום מאתר הבית)

היום (חמישי) הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, שם בקשה המשטרה להאריך את מעצרו. אך בדיון שנערך בדלתיים סגורות החליט בית המשפט לשחררו למעצר בית מלא ל-5 ימים. המשטרה בקשה שהות על מנת לערער, אך נסוגה בה והסתפקה בפיקוח מלא של ערב והפקדת ערבויות.

עורך דין יוסי דגן (צילום מאתר הבית)
עורך דין יוסי דגן (צילום מאתר הבית)

עו"ד יוסי דגה שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "בית משפט קיבל את טענותינו והורה על שחרורו של מרשי ממעצר לאחר התרשמות כי החשד הסביר נמוך מאד, ואף מחומר החקירה לא עולה שהחשוד עבר עבירות אשר מצדיקות את המשך מעצרו. חשוב להדגיש שלמרשי לא הייתה כל כוונה לפגוע בביטחון המדינה"

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן