Skip to content

פרץ לנתניהו: "אל תתאמץ להתקשר אלי"

במסיבת עיתונאים אמרו עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס - אנחנו לא מפלגה גדולה, אבל אנחנו תנועה גדולה. ולתנועה גדולה חייבת להיות גם מחויבות גדולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תתאמץ להתקשר אלי" אמר הערב (רביעי) יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, שכינס יחד עם יו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, מסיבת עיתונאים להצהרה לתקשורת בבית סוקולוב שבתל אביב. "התחייבנו שלא נשב עם בנימין נתניהו בשום ממשלה ונקיים, אל תתאמץ להתקשר", אמר פרץ.
הוא סיפר כי "אמש שוחחתי עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, בימים הקרובים ניפגש. אנחנו אמנם לא מפלגה גדולה, אבל אנחנו כן תנועה גדולה. ולתנועה גדולה חייבת להיות גם מחויבות גדולה ולכן אנחנו לא ניתן להדיר אף אוכלוסייה ואף מפלגה מהסיכוי לעשות שינוי היסטורי בישראל".

צילום: דן בר דוב
צילום: דן בר דוב

הוא התייחס לרשימה המשותפת ואמר כי איננו שולל הצטרפותה לממשלה. "אומר זאת חד וברור: גם הרשימה הערבית המשותפת צריכה להיות מוזמנת אל שולחן המו"מ"", אמר פרץ. "אין שינוי היסטורי בלי תיקון היסטורי.ישראל צריכה עכשיו ריפוי מנתניהו. ואין ריפוי ואהבת חינם עם חרמות וקיטוב חינם. כפי שאסור להחרים את איימן עודה – אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת".

צילום: דן בר דוב
צילום: דן בר דוב

בתחילת ההצהרה אמרו פרץ ולוי-אבקסיס כי בניגוד לימינה, אין בכוונתם להתפלג: "העבודה-גשר חיה, נושמת, מחוברת אידאולוגית והיא כאן בכדי להישאר". בהמשך, וכפי שאמר לפני כן, הצהיר פרץ כי לא יצטרף לממשלת נתניהו: "את הטלפון אלינו, אל העבודה-גשר, תחסוך מעצמך. אני כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות. אני לא מחפש תפקיד. שאיש לא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה. אמרנו. התחייבנו. נקיים. לא נשב עם נתניהו", "אנחנו ממש לא מאוכזבים מהתוצאה. הישג חשוב" אמר מנהי העבודה גשר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן