Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (17.9.19)

עוגות, עוגיות, כלים חד פעמיים ואפילו מוצרי ניקוי חדשים. חמישה מוצרים אותם כדאי להכיר לפני החגים המתקרבים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוגות חג של בייקרי

רשת הקונידטוריות השיקה לקראת החג כמה וכמה עוגות וקינוחים, חלקם מוכרים ואחרים יותר חדשים. המבחר כולל גם עוגות שאינן מתחברות באופן מיידי לחגי תשרי – טארט פטל הוא אחד מהם. אם אתם נמנים על אוהבי פטל, הפאי הזה יענה על כל תשוקותיכם הקולינריות, הודות לבצק האיכותי, הכמות המכובדת של הפטל ושילוב טעמים מושלם. תמצאו כאן גם ריז'יק, עוגת שכבות מצויינת שהיא חלק מליין המוצרים הקבוע לחגים; ושטרודל תפוחים טבעוני, המשלב בהצלחה בין עלים פריכים במיוחד, מילוי מכובד ומתיקות מעודנת.

29-178 שקלים. להשיג בסניפי בייקרי ודליקטס'ן.

צילום: עידית בן עוליאל

ממרח צוף אורגני של צוף מבית טרה מאטר נקטר

הממרח הזה מיועד למי שמחפש ממרח מתוק שאינו כולל סוכר, ולא מסתפק במריחת דבש על הלחם. הוא מכיל דבש, שומשום וצוף של פרחי קוקוס, כולם אורגניים, ואין בו סוכר לבן על נגזרותיו השונות. המתיקות שלו גבוהה אך מעדונת, הודות להעדר הסוכר. מה עוד שהשומשום והצוף נותנים ניגודיות לדבש, ויוצרים ביחד טעם מיוחד. וכל זה קל יחסית למריחה.

29 שקלים ל-350 גרם. להשיג בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד.

צילום: טרה מאטר נקטר

עוגיות לאפיה ביתית של Oma Bake

אחרי יותר מ-20 שנה של ניסיון, מציעה דנה מור את העוגיות שלה לכולנו. והיא עושה זאת בדרך מושלמת – רוכשים עוגיות מוכנות, קפואות, ואופים אותן בעצמנו בעזרת ההוראות המדוקדקות שלה. כך משיגים הכל: עוגיות טעימות שלא עובדים באופן משמעותי כדי להכין אותן, בשילוב הריח והטעם של עוגיות טריות היוצאות מהתנור. כל השנה היא מציעה – בין השאר – עוגיות כגון מעמולים, קרמוגית נוטלה ועוגיות גבינת שמנת ואוריאו. לקראת ראש השנה יש גם עוגיות דבש, פיסטוקים ושוקולד לבן. וזה טעים, ממש טעים, במיוחד כזה שרק יצא מהתנור.

100-160 שקלים ל-30/50 עוגיות. איסוף עצמאי מתל אביב. להזמנות, 052-447-0750.

צילום: דנה מור

 

כלים חד פעמיים של פעמית סטור

הרשת מציעה לקראת החגים שני ליינים עיקריים של כלים חד פעמיים. האחד עשוי מחומרים מתכלים והוא בעל מראה טבעי-כפרי; והשני עשוי מפלסטיק לכל דבר ועניין, והוא מגיע בשלל עיצובים. בתמונה אפשר לראות חלק מהכלים החדשים שהושקו לקראת החג. מלבד העיצובים השונים, אלו שניסינו מספיק חזקים כדי ליהנות בעזרתם מארוחת חג מלאה.

מ-4.4 שקלים. להשיג בסניפי הרשת. www.peamit.co.il.

צילום: יח"צ

מוצרי ניקיון חדשים של סיף ודומסטוס מבית יוניליוור

החברה השיקה מגוון של מוצרים במסגרת שני המותגים. תחת סיף היא הוסיפה לסדרת "5 ב-1" נוזלי ניקוי לרצפה בשלושה ניחוחות ומטליות לחות לניקוי הבית; ותחת דומסטוס היא השיקה ג'ל לחיטוי האסלה, סבוני אסלה בניחוחות חדשים, ומגבונים לניקוי מושב האסלה וחדר האמבטיה. המטליות של סיף אינן מחדשות משהו בקטגוריה, אבל הן עושות טוב את עבודתן. הדבר נכון גם לג'יל חיטוי של דומסטוס והמגבונים של המותג – אין חידוש, אבל יש תמורה ראויה. סבוני האסלה התגלו כיעילים יותר ממתחרים מבחינת אורך החיים שלהן ותחושת הניקיון שהן מספקות.

מ-5 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן