Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 26 בספטמבר, 2019

בונז'ור מיאמי, החיים האלה, אהבה מריקוד ראשון, המשפחה שלי, סטיקס, פעולת תגמול, סיבוב שני, אייר ג'ורדן 1: להסיר את החרם, הבריחה מכדור הארץ, היי סקול מיוזיקל 3, מר תשע נשמות, הרפתקה מטורפת במוזיאון, איטליה הקטנה, מלחמות הקולה, חמישים, סאות'פארק 23, מקרוב, ברוקלין תשע-תשע 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בונז'ור מיאמי | Belleville Cop, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

קומדיית אקשן. לאחר שחברו הטוב נרצח על ידי כנופיות סמים במיאמי, מגיע השוטר הצרפתי באבה לארצות הברית. שם הוא חובר לשוטר מקומי, ויוצא לתפוס את האחראים לרצח. משחק: עומאר סיי, לואיס גוזמן. בימוי: ראשיד בושארב. צרפת, 2018.

החיים האלה |Life Itself, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית. חייהם של שני זוגות אוהבים, החיים בתקופות שונות ובארצות אחרות, מתחברים באופן מקרי ובלתי צפוי. משחק: אוסקר אייזק, אוליביה ויילד, מנדי פטינקין, אנטוניו בנדרס. בימוי: דן פוגלמן. ארה"ב, 2018.

אהבה מריקוד ראשון | Finding Your Feet, ערוץ Yes VOD

קומדיה רומנטית. אישה שמרנית מגלה שבעלה מזה 35 שנה בוגד בה. היא מצטרפת למועדון הריקודים של אחותה המבוגרת וחבריה החופשיים, ומגלה כי יש חיים לאחר הגירושין מלאים באהבה וריקודים. משחק: אימלדה סטונטון, סיליה אימרי. בימוי: ריצ׳רד לונקריין. 2018.

המשפחה שלי | Shoplifters, ערוץ Yes VOD

דרמה עטורת שבחים, זוכת פרס דקל הזהב לסרט הטוב ביותר ומועמדת לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. אב ובנו נתקלים בילדה קטנה שננטשה ולוקחים אותה איתם. למרות שמשפחתם חיה בדוחק ומתפרנסת מפשעים קטנים, הם מחליטים לאמץ אותה לביתם. משחק: לילי פראנקי, אנדו סאקורה, מצואוקה מאיו. בימוי: הירוקאזו קורה-אדה. יפן, 2018.

סטיקס | Styx, ערוץ Yes VOD

דרמת אקשן, זוכת שלושה פרסים בפסטיבל ברלין. במהלך מסע בלב ים מגלה רופאה צעירה סירת פליטים העומדת לטבוע. לבדה, וכנגד כל הסיכויים, היא מחליטה לנסות להציל את חייהם. משחק: סוזן וולף. בימוי: וולפגנג פישר. גרמניה, 2018.

פעולת תגמול | Reprisal, ערוץ Yes VOD

אקשן. מנהל בנק נחשד על ידי המשטרה כאחראי לשוד אלים שהתרחש בבנק שלו. כדי להוכיח את חפותו הוא חובר לשכנו, שוטר מזדקן בגמלאות, וביחד הם יוצאים לאתר את השודד האלים. משחק: ברוס וויליס, פרנק גרילו. בימוי: בריאן מילר. ארה"ב. 2018.

סיבוב שני | Second Act, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. אישה כבת 40 ממורמרת מעבודתה בחנות כלבו. חייה משתנים לאחר שידיד משפץ את קורות החיים שלה ובעקבות זאת היא מתקבלת לעבודת חלומותיה. שם מצפה לה הפתעה נוספת… משחק: ג'ניפר לופז, ליאה רמיני, מיילו ונטימיליה, ונסה הדג'נס. בימוי: פיטר סגל. ארה"ב, 2018.

הבריחה מכדור הארץ | Escape From Planet Earth, סלקום TV

סרט מונפש לילדים. חייזר צריך לעזור לאחיו שנלכד בכדור הארץ על ידי גורמים ממשלתיים. 89 דקות, ארה"ב, 2013.

היי סקול מיוזיקל 3 | High School Musical 3: Senior Year, סלקום TV

הסרט השלישי בסדרת הסרטים לכל המשפחה. העלילה מתמקדת בשנת הלימודים האחרונה בתיכון, של גיבורי הסרט 112 דקות, ארה"ב, 2008.

מר תשע נשמות | Nine Lives, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 10 ביוני, 2017, בשעה 08:50 בערוץ Hot גולד

10:00 הרפתקה מטורפת במוזיאון | Harvie and the Magic Museum, ערוץ Yes5

הארווי, ילד חנון המכור למשחקי מחשב, שקוע במשימת חייו: לסיים את השלב האחרון במשחק המחשב שלו, ולהגיע להיכל התהילה של הגיימרים. אבל גמר המשחק מתברר כתחילתה של הרפתקה מטורפת. הוא לפתע מוצא עצמו במוזיאון הנטוש של העיר, שם הוא לוחץ בטעות על כפתור שמפיח חיים בבובות המוזיאון כולל בובת רובוט מרושע, שזומם להשתלט על העולם. כעת עליו להוכיח את כישורי המשחק שלו, במטרה להציל את העיר מפני הכחדה על ידי הרובוט המרושע. דיבוב לעברית: איתי סולומון. בימוי: מרטין קוטיק. צ'כיה 2017.

21:30 איטליה הקטנה | Little Italy, ערוץ Yes1

קומדיה רומנטית בניחוח איטלקי. בחורה צעירה שבה לעיר הולדתה. כשהיא פוגשת צעיר עימו גדלה, המפגש המחודש מצית את אש האהבה, אך גם סכסוך משפחתי מן העבר. משחק: אמה רוברטס, היידן כריסטנסן. בימוי: דונלד פטרי. ארה"ב, 2018.

21:45 מלחמות הקולה | Cola Wars, ערוץ ההיסטוריה

סרט זה בוחן מקרוב כיצד שתיים מהחברות החזקות בעולם – קוקה קולה ופפסי קולה, השתמשו במשך השנים בקמפיינים פרסומיים, תעלולי יחסי צבור וטקטיקות קידום ושיווק אגרסיביים במיוחד, תוך כדי שפיכת סכומי כסף דמיוניים בקרב ביניהם – במטרה להיות ספקית המשקה התוסס השחור מספר 1 בעולם; החל משימוש בסלבריטאים הפופולריים בעולם לצורך קידום המשקה – כמו מייקל ג'יי. פוקס, מייקל ג'קסון, שבזמן צילומי פרסומת לפפסי, שיערו עלה באש, ועד להשקה הקטסטרופלית של 'הקולה החדשה' ב-1985, שגרמה לזעם עצום בקרב לקוחותיה, ואילצה אותה להחזיר את הקולה המקורית למדפים. יוצרי התעודה חושפים במהלך הסרט את המחיר האנושי, הפסיכולוגי והכלכלי שגבתה המלחמה בין שתי ענקיות המשקאות הקלים.

22:00 חמישים | Fifty, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מאת הסופרת והתסריטאית יעל הדיה ("עדן", "בטיפול"), המבוססת על חייה כאם חד הורית המתמודדת עם שלושת ילדיה המתבגרים, כשהיא עוד רגע בת 50. הגוף והנפש שוב לא בסינק, ושוב בא לך למרוד, אבל אין לך במי כי ההורים כבר לא זוכרים מי את. יש לה שלושה מתבגרים בבית, אבא עם דמנציה, הפרעת קשב וריכוז של גיל המעבר, הומור שחור, שלפוחית רגיזה, ואין לה אלוהים. בהשתתפות: גורי אלפי, יניב ביטון, גיא אריאלי, ענת עצמון ועוד. במאית: דפנה לוין


22:00 אייר ג'ורדן 1: להסיר את החרם Unbanned: The Legend of AJ1, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 22 בספטמבר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:45 סאות'פארק 23 | 23 South Park, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרת האנימציה חוזרת לעונה 23.

מקרוב | Explained, נטפליקס | Netflix

עונה נוספת לסדרת התעודה המחכימה.

ברוקלין תשע-תשע 5 | 5 Brooklyn Nine-Nine, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לסדרה הקומית. ג'ייק פרלטה הוא בלש מבריק אך ילדותי. כשקצין חדש וקפדן מקבל את הפיקוד על היחידה שלו, הוא נאלץ ללמוד לציית לכללים ולשתף פעולה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן