Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 29 בספטמבר, 2019

הגרינץ', האנטומיה של גריי 14, עונת הנסים, Suits 9, פירסון, חטא על סף ביתך, אומת הבתים הזעירים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרינץ' | Dr. Seuss' The Grinch, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אנימציה. בעיירה הדמיונית מישהוויל, כל התושבים מתכוננים בהתרגשות לחג המולד הקרב ובא. רק יצור פרוותי, מריר וירוק המכונה גרינץ' זומם להרוס לכולם את החג בדרך ערמומית ביותר! לרע מזלו, בעוד הוא עובר בבתים וגונב את המתנות והקישוטים של תושבי העיירה, הוא נתקל בילדה קטנה וחמודה, אשר מצליחה להגיע אל הלב שלו ומזכירה לו כי ניתן לחגוג את החג גם ללא הקישוטים והמתנות ומה שהכי חשוב הוא עם מי אנחנו חוגגים. דיבוב לעברית: אוהד שחר, דינה דורון, טל מוסרי. בימוי: סקוט מוזיר, יארו צ'ייני. ארה"ב, 2018.

האנטומיה של גריי 14 | 14 Grey's Anatomy, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 02 באוקטובר, 2017, בשעה 21:15, בערוץ Yes Drama

עונת הנסים | The Miracle Season, סלקום TV

דרמה על קבוצת נערות בקבוצת הכדורעף של בית הספר, המאבדות את הכוכבת שלהן. 101 דקות, ארה"ב, 2018.

21:15 Suits 9 | Suits 9, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

ספוילר – עונת הסיום ממשיכה לעקוב אחרי הארווי ודונה ושמנסים לעלות על דרך המלך עם מערכת היחסים החדשה שלהם, אבל רומן קצר בין הארווי וסמנת'ה יכול לפרק את הזוגיות שלהם.

22:00 פירסון | Pearson, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

סדרת הספין אוף של הדרמה המשפטית "Suits". לאחר שרישיון עריכת הדין שלה נשלל על ידי לשכת עורכי הדין, ג'סיקה פירסון (ג'ינה טורס) עוזבת את העיר ניו יורק ומצטרפת לעולם הפוליטיקה המאיים וצמא הדם של שיקאגו. בתפקידה החדש כיד ימינו וכ'פיקסרית' של ראש העיר, ג'סיקה תתמודד מול מתנגדיו המושחתים והמסוכנים ביותר בעודה נאבקת לנקות את העיר משחיתות ואי סדרים.

22:00 חטא על סף ביתך | The Seven Year Itch, ערוץ Yes3

קומדיה ממזרית של בילי ויילדר ("חמים וטעים"), בכיכובה של מרלין מונרו ושמלתה הלבנה המתנפנפת, שהפכה לאחד האיקונים הקולנועיים הידועים ביותר אי פעם. לאחר שאשתו מזה שבע שנים יצאה לחופשה והשאירה אותו לבד, מגלה גבר נשוי שבדירה שמעליו עברה לגור דוגמנית סקסית ומפתה. ארה"ב, 1955.

אומת הבתים הזעירים 2 | 2 Tiny House Nation, נטפליקס | Netflix

 עונה שנייה לסדרה. המנחה ג'ון ויסברת' והמומחה זאק גיפין עוזרים למשפחות ברחבי ארצות הברית, להסתגל לסגנון החיים המצומצם ולבנות בתים זעירים שיתאימו בדיוק לצרכים שלהם.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן