Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 02 באוקטובר, 2019

עלמה, כלבי פרא, שלדון הצעיר 3, SNL 45, הקאמבק, החיים עצמם 4, מעבירים הילוך עם ארון קאופמן, בייבי בום בריטניה 9, מהפכניות במטבח, הקורבן, רווקות, לא חוקיים, הרי האנדים הקסומים, נשיקה ראשונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עלמה | Damsel, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מערבון קומי. בחור צעיר יוצא למסע במערב הפרוע על מנת לחפש אחר ארוסתו שנעלמה. כשהוא מוצא אותה הוא מגלה כי המסע לכיבוש לבה קשה יותר מהמסע הרגלי שעבר… משחק: רוברט פטינסון, מיה וסיקובסקה. בימוי: דייויד ונתן זלנר. ארה"ב, 2018.

כלבי פרא | The Wild Side of Dogs, סלקום TV

סרט תיעודי. מבט מרתק על חייהם של כלבים – מכלבי הרועים של סרדיניה ועד לכלבי הרחוב בבוקרשט, הסרט עוקב אחר האינטריגות בין הכלבים ודרכיהם השונות לשרוד. במאי: דניאל מאיירס. 79 דקות, ארה"ב, 2019.

שלדון הצעיר 3 | Young Sheldon 3, ערוץ Yes VOD  + סלקום TV

סדרת הבת של "המפץ הגדול" עוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם ג'ים פארסונס ב-"המפץ הגדול", כשהפעם אנחנו זוכים לראות את שלדון בילדותו, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' (הזכור כזיגי, בנה של שיילין וודלי ב-"שקרים קטנים גדולים"), כשאנחנו עוקבים אחרי חייו של שלדון בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה.

SNL 45, ערוץ Yes VOD

עונה מספר 45 לתוכנית מערכוני הלייט–נייט האמריקנית האייקונית.

הקאמבק | The Comeback, ערוץ Hot VOD

שתי העונות של הסדרה הקומית המוקומנטרית של HBO, בכיכובה ובהפקתה של ליסה קודרו (פיבי מ-"חברים"), שיצרה אותה עם מייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה"). קודרו נכנסת לנעליה של ואלרי צ'ריש, כוכבת עבר שמנסה לחזור לתודעה ומסכימה לככב בתוכנית דוקו-ריאליטי בשם 'הקאמבק', העוקבת אחרי צילומי סיטקום חדש בכיכובה.

החיים עצמם 4 | This is Us 4, ערוץ Yes VOD

הסדרה חוזרת בעונה חדשה המתוארת כהכי שאפתנית מבין ארבע העונות. עבור רבות מהדמויות יחולו שינויים והתחלות חדשות – חלקם יחוו תקופה מרגשת ולעיתים גם מפחידה. כל הקאסט המוכר של הסדרה יחזור, ואל העונה מצטרפת ג'ניפר מוריסון ("עד עצם היום הזה").

21:00 מעבירים הילוך עם ארון קאופמן | Aaron Needs a Job, ערוץ דיסקברי

הגאון המכני ו'הפלא המזוקן', ארון קאופמן, שינה הילוך מהחיים שלו במוסך 'גאס מאנקי' כדי להתמקד בסדנת 'ארקלייט פבריקיישן' שלו בדאלאס, טקסס, ובתשוקה שלו למשאיות. לאחר כמה פרויקטים קשוחים במיוחד שהיו אתגר עבור ארון וצוות המרכיבים הנאמן שלו, הוא מפנק אותם בחופשה – טיול לעיר אוסטין, עם קורס מזורז במירוצי ראלי. אבל יש יותר לנסיעה הכיפית הזו ממה שחושבים החבר'ה: ארון רוצה לבנות ולהתחרות במכונית ראלי. ללא ניסיון בעולם מהיר-קצב זה, שבו הניצחון של מתחילים הוא דבר נדיר והפסד יכול להיות קטלני, הלחץ מתגבר. הצוות זוכה לעבוד על פרויקט של סובארו אימפרזה ישנה, אבל הדרך ארוכה ומלאת מהמורות לראלי אולימפוס בוושינגטון, כאשר הם מגלים שהפרויקט שלהם מלא אתגרים.

22:00 בייבי בום בריטניה 9 | One Born Every Minute UK 9, ערוץ הבריאות

עונה חדשה למקור הבריטי של ריאליטי הילודה הפופולרי. במהלך העונה הנוכחית מבט מעמיק אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים לנשים בברמינגהם. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו למרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

22:15 מהפכניות במטבח | The Heat: A Kitchen (R)evolution, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כשרובנו חושבים על המילה 'שף', עולה במוחנו תמונה של גבר בסינר לבן, אך במשך שנים רבות נחשב תחום הבישול כתפקידה של האישה בבית. מדוע נשים נרמסות ולא מצליחות להפוך את הבישול למקצוע? כיצד ייתכן שענף המסעדנות נשלט כמעט לחלוטין על ידי גברים? שפיות מנוסות מתארות את המצב העגום של נשים בענף המסעדנות כיום, וחוקרות כיצד נמחקו שפיות גדולות מתולדות הבישול והמסעדנות. כל אחת מהשפיות, בדרכה, מנסה לחולל 'מהפכה במטבח' ולהכניס דרכי עבודה נעימות של נתינה, במטרה לשלב עוד נשים ולהפחית את האגרסיביות והסקסיסטיות שבמקצוע התובעני והמהפנט. קנדה, 2018.

22:45 הקורבן | The Victim, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

מיני סדרה מבית ה-BBC, בכיכובה של קלי מקדונלד ("אימפריית הפשע"). האם השכולה אנה דין שבנה הקטן נרצח לפני 14 שנים על ידי נער מבוגר יותר שזהותו לא ידועה, עומדת למשפט על ניסיון רצח ומואשמת בכך שפרסמה באינטרנט את זהותו החדשה ואת כתובתו של האיש שהיא מאמינה שרצח את בנה: קרייג מאיירס.  מאיירס, בעל ואבא, מוכה באלימות על ידי תוקפים אלמונים וכעת נאלץ לשקם את חייו ואת שמו הטוב. הסדרה עוקבת אחרי המשפט המתוקשר והשלכותיו על משפחותיהם של אנה ושל קרייג, ונסיונותיה של אנה לחשוף את הזהות האמיתית של רוצח בנה.

רווקות | Solteras | Ready to Mingle, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. בן הזוג של אנה נפרד והיא נאלצת לגנוז את החלום להתחתן. כדי להתגבר ולהמשיך הלאה, היא נרשמת לקורס לנשים שמחפשות בעל. שחקנים: קסנדרה צ'אנגרוטי, אירן קסטיליו, סופי אלכסנדר-כץ. במאי: לואיס חוויאר הניין. 95 דקות, מקסיקו, 2019.

לא חוקיים | Living Undocumented, נטפליקס | Netflix

סדרת תעודה פוליטית. גורלן של שמונה משפחות לא-חוקיות המיטלטלות בין ייאוש לתקווה ונתונות לחסדיה של מדיניות ההגירה של ממשלת ארצות הברית. ארה"ב, 2019.

הרי האנדים הקסומים | Magical Andies, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. מארגנטינה ועד קולומביה, הסרט התיעודי עוקב אחר הדמויות שמשתפות בקשר העמוק שלהן להרים הקסומים של אמריקה הדרומית.

נשיקה ראשונה | First Kiss, נטפליקס | Netflix

דרמה רומנטית. עובדת בחברת מוצרי קוסמטיקה שוכרת צלם חלומי שחייב גם למתחרה רצינית – דודה שלה. שחקנים: ויאן ואן דר בוש, באדי ודר, לאונטין בורסטו. במאי: רוי גייטס. 88 דקות, הולנד, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן