Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 06 באוקטובר, 2019

גארי גולמן: ספיישל סטנד אפ, מחר כבר עבר, השעות האחרונות של... 5, תהיה השכן שלי?, יום מדהים בכדור הארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גארי גולמן: ספיישל סטנד אפ | Gary Gulman: The Great Depresh, ערוץ Hot VOD + סלקום TV

ספיישל הסטנד אפ הראשון של הקומיקאי והשחקן גארי גולמן, משלב בין קטעי סטנד אפ שצולמו לפני קהל חיי בברוקלין, קטעים דוקומנטריים שצולמו בבית ילדותו וראיונות עם חבריו ובני משפחתו. הספיישל מטפל בנושא רציני במיוחד – הדיכאון עמו מתמודד גולמן מאז שהיה צעיר, עוד כנער בבית הספר. עוד הוא חולק עם הקהל שלו מחשבות שנונות ומצחיקות במיוחד על נושאים כמו ההערצה שהוא רוחש להתמודדות של המילניאלים עם תופעת הבריונות, אהבתו לכדורסל (ומדוע ניסה להימנע מלשחק פוטבול בתיכון), הפחד שלו מנעימת הפתיחה של מהדורות החדשות ואיך קולה של אימו תמיד נמצא בראש שלו.

21:00 מחר כבר עבר | Tomorrow’s Gone, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה קורה כשאמן ממציא דמות ומפצל את עצמו לשניים? ומה קורה כשהדמות המומצאת קמה על היוצר שלה? דוקו מוזיקלי, המספר את סיפורו של 'צ'רלי מגירה', אחת הדמויות המעניינות יותר בעולם המוזיקה, נע על ציר זמן של כמעט שני עשורים ובוחן מה קורה כשאמן חוצה את הגבולות שהוא הציב לעצמו. הסרט מביא את סיפורו יוצא הדופן של גבי אבודרהם, צעיר חולמני מבית שאן, שיצר לעצמו את דמותו של צ'רלי מגירה, אחד המוזיקאים הכי מעניינים אי פעם שצמחו במחוזותינו, דמות ייחודית וחידתית בכל קנה מידה והרוקר הכי חריג בהיסטוריה הישראלית. מהלידה בבית שאן והילדות בעפולה, דרך תל אביב, המעבר לברלין וסיבובי ההופעות בערבות ארצות הברית – ועד למותו הטראגי והמפתיע בגיל 44, בשנת 2016. בימוי, עריכה וצילום: בועז גולדברג. ישראל, 2019.

22:00 השעות האחרונות של… 5 | 5 …Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

עונה חדשה לסדרה העוסקת במותם הטרגי, השערורייתי והפתאומי של ידוענים שונים. הסלבס שתעלומת מותם תיבחן מחדש: איימי וויינהאוס, הית' לדג'ר, ג'ואן ריברס ו-פיליפ סימור הופמן.

22:00 תהיה השכן שלי? | ?Won't You Be My Neighbor, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 באוקטובר, 2019, בסלקום TV

יום מדהים בכדור הארץ | Earth: One Amazing Day, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי, המשך של "כדור הארץ", מלא בצילומים עוצרי נשימה המראים את פלאי הטבע ביממה אחת מסביב לעולם. דיבוב: רוברט רדפורד. 95 דקות, ארה"ב, 2017.


מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן