Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 07 באוקטובר, 2019

מזכירת המדינה 6, חברות רצחנית, פשוט רגיש מידי, האנטומיה של גריי 14, המתים המהלכים 10, אריות הים 3, להישען על פיט, אלוף הנוער בטניס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזכירת המדינה 6 | Madam Secretary 6, ערוץ Yes VOD

עונה חדשה ואחרונה לדרמה הפוליטית. ספוילר – העונה נפתחת בקפיצת זמן של שנתיים מאירועי סיום העונה הקודמת ובה אנחנו מוצאים את אליזבת מקורד בתפקיד שונה מזה שהכרנו: כעת היא נשיאת ארצות הברית. אל העונה החדשה מצטרף וונטוורת' מילר ("נמלטים") בתפקיד פוליטיקאי חסר רחמים שלא אוהב את בחירתה של מקורד לנשיאות ויוצא נגדה. השחקנית שרה רמירז המגלמת בסדרה את מומחית האסטרטגיה הפוליטית קאט סנדובל לא תחזור לעונה האחרונה.

חברות רצחנית | I Killed My BFF, ערוץ Yes VOD

סדרת 'פשע אמיתי' שנותנת משמעות חדשה למושג 'אוהב-אויב' ומוכיחה עד כמה דק הקו שמפריד בין חבר לשונא. בסדרה, מומחי חקירת הפשעים יבחנו סיפורים אמיתיים, מרתקים ומזעזעים שחייבים לראות כדי להאמין שהתרחשו באמת. הסיפורים יחשפו שגם החברויות הכי חזקות ומוערכות יכולות להפוך למלכודות מוות טרגיות ובלתי צפויות הנובעות מתשוקה, אהבה, בגידה ודחייה.

פשוט רגיש מידי | Ode to Joy, סלקום TV

קומדיה רומנטית על בחור עם מצב רפואי הגורם לו להתעלף בכל פעם שמתעורר בו רגש חזק, בעיקר שמחה. שחקנים: מרטין פרימן, מורנה בקרין, מליסה ראוץ'. במאי: ג'ייסון ויינר. 97 דקות, ארה"ב, 2019.

האנטומיה של גריי 14 | Grey's Anatomy 14, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 02 באוקטובר, 2019, בשעה 21:15, בערוץ Yes Drama

05:00 המתים המהלכים 10 | The Walking Dead 10, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

סדרת הלהיט חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – עונת האביב הגיעה, מספר חודשים לאחר סיום העונה התשיעית שבו קבוצת השורדים העזה לעבור אל תוך הטריטוריה של הלוחשים, במהלך החורף הקשה. הקהילות השונות עדיין מתמודדות עם תוצאות תצוגת הכוח הנוראה של אלפא במהלך היריד, ומקבלים בחוסר ברירה את הגבולות החדשים שנכפו עליהם, בעודם מתארגנים למאבק בסגנון צבאי, ומקימים כוח לחימה, מתכוננים לקרב שכנראה אי אפשר למנוע. אבל הלוחשים הם איום שאינו דומה לאף אחד מאלו שעמדו בפניהם בעבר, מאחר שהם מגובים בעדרים ענקיים של מתים שנראה בלתי אפשרי לנצח אותם. הדילמות מה לעשות  והפחדים שהדילמות האלו מעלות, משפיעות על הקהילות ומעוררות פראנויה, תעמולה, אג'נדות נסתרות ומאבקים פנימיים שיבחנו אותם כיחידים וכחברה.

22:00 אריות הים 3 | Seal Team 3, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמה הצבאית. ספוילר – העונה החדשה מתרחשת בסרביה למודת המלחמות: הצוות יוצא לסרביה במטרה לתפוס בונה פצצות חמקמק שעומד מאחורי שרשרת פיצוצים קטלניים ברחבי אירופה, ביניהם מתחם צבאי אמריקאי באיטליה ושוק סואן במרכז לונדון.

22:00 להישען על פיט | Lean On Pete, ערוץ Yes VOD + ערוץ Yes3 + סלקום TV

דרמה. נער צעיר מוצא עבודה בחוות סוסים ונקשר לסוס מרוצים בשם פיט. כשהנער מגלה כי הסוס הזקן חולה ומיועד להריגה, הוא יוצא עמו למסע בריחה מרגש. משחק: צ'ארלי פלאמר, קלואי סביני, סטיב בושמי. בימוי: אנדרו היי. ארה"ב, 2017.

אלוף הנוער בטניס | Match! Tennis Juniors, נטפליקס | Netflix

סדרה סינית המבוססת על מאנגה. שחקן טניס מוכשר נלחם כנגד כל הסיכויים להצטיין על המגרש, ובה בעת לאזן בין הלימודים ובין ההובלה של חבריו לנבחרת.

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן