Skip to content

אמני גרפיטי מרחבי העולם משתלטים על קירות נמל יפו

אמני גרפיטי ידועים, מרחבי העולם, מגיעים לישראל בחוה"מ סוכות, לפרויקט ציורי קיר לייב, על 6 קירות מרכזיים נמל יפו ויהפכו את המרחב הציבורי לגלריה צבעונית מרהיבה. הקהל יוכל לצפות בהם במהלך היצירה. 14-20 לאוקטובר, בין השעות 10:00-18:00. לא להחמיץ!
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטרנד העולמי החם בעולם – פרויקט Patron of ARTS – International Street Art Week  המתקיים ברחבי העולם ואליו נחשפים מאות אלפים ברשתות החברתיות, מגיע גם לישראל וישים את יפו על מפת הגרפיטי העולמית. מלבד האפשרות לצפות במלאכת האמנים היוצרים, יתקיימו גם סדנאות לילדים בכיכר קדומים יפו העתיקה, עם אמן הגרפיטי הישראלי אריאל עמית (הסדנאות בתשלום בהרשמה מראש).

ששת האמנים המשתתפים מגיעים מספרד, יוון, פוטוגל, ברזיל, דרום אפריקה וצרפת.

PichiAvo  הם זוג אמנים מוולנסיה בספרד שעוסקים בעיקר במיתולוגיה היוונית . הם מגדירים את הסגנון החדש שיצרו כ"אורבן מתולוג'י" –  סגנון שמשלב את הדינמיקה, המידיות והגישה הבלתי מתפשרת של גרפיטי יחד עם האיכות המסורתית והמראה הנצחי של תרבויות יווניות ורומיות קדומות. השניים מציגים בקירות ומיצגי ענק בכל העולם ונחשבים לאחד השמות החמים התחום האמנות והסטריט ארט בימינו.

PichiAvo spain מתוך דף האירוע בפייסבוק

Insane 51  אמן מאתונה יוון, מחלוצי יצירות האומנות בתלת מימד, והשם הכי חם בשוק האמנות בימים אלו.  הוא מצייר עבודות בתלת מימד, שכאשר מסתכלים עליהם עם משקפי תלת מימד ניתן לראות כל פעם ציור שונה ביצירה שלו.

Insane51 Greece מתוך דף האירוע בפייסבוק

Nuno Viegas הידוע גם בשם מטיס, הוא אמן פורטוגלי מייסד הקולקטיב האמנותי Policromia Crew, אשר החל את מסעו האמנותי בגרפיטי בשנת 1999.לאחר שסיים את לימודיו באמנות חזותית באוניברסיטת אלגרבה עבר לרוטרדם, הולנד ב-,2014 שם גילה זהות אמנותית חדשה והחל לפתח את ציוריו שהושפעו מאוד מסצנת הגרפיטי. נונו מציג ניגוד בין המציאות האגרסיבית וה"מלוכלכת" של הגרפיטי המסורתי לבין ייצוגו הרגוע והנקי ביצירותיו. בעבודותיו ניכרת השפעה מתרבות ההיפ הופ.

Nuno Viegas Portugal מתוך דף האירוע בפייסבוק

Cranio  ששמו האמיתי, פאביו דה אוליביירה פרנייבה, ידוע בכינויו קראניו ("גולגולת" באנגלית) מגיע מסאו פאולו, ברזיל. פאביו החל לכסות את הקירות האפורים של עיר הולדתו בעבודותיו ב- 1998. הוא פעיל סביבתי ומעלה בעבודותיו את מחאתו על הרס יערות האמזונס. הדמות האייקונית של אינדיאני בצבע כחול, מייצגת אותו ביצירותיו. הדמויות שהוא מצייר מתארות סיטואציות מצחיקות וסקרניות, ומעוררות את הצופה לחשוב על סוגיות עכשוויות כמו צרכנות, פוליטיקאים מושחתים ואיכות הסביבה.

Sonny Sundancer  יליד בריטניה, גדל ופועל בדרום אפריקה. הפך למפורסם בזכות ציורי הקיר הגדולים והמורכבים של חיות הבר המפוזרות ברחבי העולם. סגנון האמנות הייחודי שלו משלב ריאליזם עם צביעה מופשטת המזכה אותו להכרה בעולם הגרפיטי. הוא משתמש בעבודותיו ככרוז  להעלאת המודעות לנושאים חברתיים וסביבתיים חשובים.

Sonny Sundancer South Africa מתוך דף האירוע בפייסבוק

Pimax  הוא אמן עירוני, פסל, פעיל ודי.ג'יי מצרפת. מייסד "Toulouse Hardcore Sound System ", הקולקטיב המחתרתי שנולד בראשית שנות ה -90. בעבודותיו הוא מביע ביקורת נוקבת על החברה הצרכנית שבה אנו חיים.

דף האירוע בפייסבוק https://www.facebook.com/namalyafo/

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן