Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 20 באוקטובר, 2019

רוחות קרות, עיר האלוהים, איש משפחה 17
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוחות קרות | Wind River, סלקום TV

זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר במסגרת 'מבט מסוים' – פסטיבל קאן 2017. מותחן פשע. כשגופת צעירה אלמונית מתגלה בשמורה אינדיאנית מבודדת בצפון המושלג והקפוא של ארצות הברית, ג'יין, סוכנת FBI מתחילה, מגיעה לחקור את המקרה. ציד מקומי, שהיה בעבר נשוי לילידת השמורה, הוא זה שמצא את הגופה. הוא מצטרף לחקירה, מסייע לה להתמודד עם הסביבה הקשה ויחד הם מנסים לפענח את הפרשה. שחקנים: ג'רמי רנראליזבת' אולסן. במאי: טיילור שרידן. ארה"ב, 2017.

22:00 עיר האלוהים | City Of God, ערוץ Yes3

דרמת פשע שהייתה מועמדת לארבעה פרסי אוסקר. סיפור התבגרותם של שני אחים בשכונת הפשע הידועה בריו דה ז'נרו. בעוד האחד הופך לצלם, השני גדל להיות סוחר סמים וגנגסטר. שחקנים: אלכסנדר רודריגז. בימוי: פרננדו מיירלס. ברזיל, 2002.

איש משפחה 17 | 17 Family Guy, נטפליקס | Netflix

עונה 17 לסדרה הקומית המונפשת. ספוילר – בעונה הקרובה, בראיין יתחתן עם אישה על סף מוות, קווגמאייר יגלה שיש לו ילדה בגיל ההתבגרות (שאת קולה תגלם מנדי מור) שלא ידע על קיומה, בראיין וסטואי יתכווצו לגודל מקרוסקופי, מג תצא מהארון ותכריז שהיא לסבית ונגלה שפיטר היה נשוי בעבר (את אשתו הראשונה תגלם שרה פולסון). במהלך העונה הסדרה תוקיר כבוד לכוכב "באטמן", אדם ווסט, שבמשך שנים גילם את דמותו של ראש עיריית קוהוג, והלך לעולמו בשנה שעברה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן