Skip to content

IL DIVO: רביעיית הטנורים של סיימון קאוול להופעה חד פעמית בישראל

רביעיית הטנורים הבינלאומית האהובה על אופרה ווינפרי, שביצעה דואטים עם הדיוות ברברה סטרייסנד וסלין דיון תנחת להופעה חד פעמית בתל אביב בעיצומו של סיבוב הופעות אירופאי עם המופע Timeless . ה- 26 לאוקטובר 2019, היכל מנורה מבטחים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רביעיית הטנורים המפורסמת בעולם של המפיק האגדי סיימון קאוול מגיעה לארץ עם מופע החדש שלהם    TIMELESS להופעה חד פעמית בישראל. IL DIVO תגיע זו הפעם השנייה לישראל , לאחר ההצלחה הגדולה של הופעתם כאן לפני שנה.

רביעיית הטנורים IL DIVO , שילוב מנצח של מוזיקת פופ ומוזיקה קלאסית. קרדיט צילום באדיבות EGOeast

את רביעית IL DIVO , ייסד המפיק המוסיקלי סיימון קאוול, מי שנחשב לשופט הריאליטי המפורסם בעולם. בתוכניות הטלוויזיה הפופולריות פופ איידול ,אמריקן איידול: The X Factor ו –  Britain's Got Talent.

פלאסידו דומינגו, חוזה קררס ולוצ'אנו פבארוטי כבשו את העולם בעשור הקודם והפעם אלו IL DIVO שמציגים שילוב מנצח של מוזיקת פופ ומוזיקה קלאסית.

רביעיית הטנורים בהופעה חד פעמית בהיכל מנורה בישראל. קרדיט צילום באדיבות אגו איסט EGOeast.

את רביעית IL DIVO , ייסד המפיק המוסיקלי סיימון קאוול, מי שנחשב לשופט הריאליטי המפורסם בעולם. בתוכניות הטלוויזיה הפופולריות פופ איידול ,אמריקן איידול: The X Factor ו –  Britain's Got Talent.

את חברי הלהקה הוא בחר מרחבי אירופה וארה"ב.  סבסטיאן איזמברד (Sebastian Izambard) מצרפת, דיוויד מילר (David Miller) מארה"ב, אורס בוחלר (Urs Buhler) משוייץ, וקרלוס מרין Carlos Marin מספרד. ההרכב שנוצר הפך למופע האיכותי והמצליח בהיסטוריה של הז'אנר.
IL DIVO היא שהמציאה את ז'אנר הקרוס אובר: הפופ האופראי ("פופרה"). הלהקה הוקמה בבריטניה בשנת 2004 וזכתה מיד לחיבוק תקשורתי חם. בתחילת דרכה התארחה אצל המלכה האם – אופרה ווינפרי ומאז הוציאה 9 אלבומים שנמכרו ביותר מ-160 מיליון עותקים. לרביעייה, מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק ויותר מחצי מיליון עוקבים בעמוד ה- youtube.
בין הביצועים המפורסמים שלהם; דואט עם הדיווה סלין דיון I Believe in You גרסה מרגשת לשירה האלמותי של טוני ברקסטון Unbreak My Heart שזכה ל-50 מיליון צפיות, הללויה של ליאונרד כהן ועוד.

קישור לביצוע של  It's Time to say Good Bey על ידי רביעיית  IL DIVO

https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=vHBkxTnMhXY
IL DIVO בישראל,  באדיבות EGOeast הפקות. 26 באוקטובר, היכל מנורה מבטחים – תל אביב

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן