Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 23 באוקטובר, 2019

הממלכה הקטנה: ארצות הברית, זהירות חיידקים מסוכנים, האושר המוחלט, אסיה: רווקים ללא מוצא, בוקר צהריים וערב, לרקוד עם ציפורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הממלכה הקטנה: ארצות הברית | Little Britain USA, ערוץ Hot VOD

העיבוד האמריקני של HBO לסדרת המערכונים הבריטית. צמד הקומיקאים הבריטי מאט לוקאס ("אליס בארץ הפלאות", "מסיבת רווקות") ו-דיוויד וואליאמס ("Britain's Got Talent") מגלם שורה של דמויות וותיקות – כמו למשל פקידת הקבלה בבית החולים קרול ביר, או עוזרו של ראש הממשלה – וגם חדשות, כמו האסטרונאוט בינג גורדין או הילדה עם הפה המלוכלך, אלי-גרייס, והפעם הכל קורה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

זהירות, חיידקים מסוכנים! | Resistance Fighters, סלקום TV

סרט דוקומנטרי מותח החוקר את כוחם ההרסני של חיידקים המפתחים עמידות בפני כל תרופה שהמציא האדם.  98 דקות, גרמניה, 2019.

21:00 האושר המוחלט | Absolute Happiness, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בשנת 1989 סחף אחריו איש התאטרון יוסף ספרא קבוצה של אמנים ואנשי אקדמיה ירושלמים, להקים את קיבוץ 'נאות סמדר' בדרום הנגב. מטרתו של הקיבוץ היתה לייסד קהילה שיתופית שוויונית שתהווה 'בית ספר ללימוד עצמו של האדם'. רחל, אחותה של במאית הסרט – אביב אור משולם, היתה גם היא אחת מאלה שנשבו בקסמו של הקיבוץ היפה בלב המדבר, בתורתו של ספרא הכריזמטי וברעיון לפצח את המכניזם של המחשבה האנושית ולמצוא את האושר המוחלט. 15 שנה מאוחר יותר, כשרחל מחליטה לעזוב בטריקת דלת את הקיבוץ, נשאלת השאלה – מדוע עזבה את גן-העדן הפסטורלי? והאם יש אמת בשמועות שריחפו מעל הקיבוץ כל השנים, שראו במקום כת וביוסף ספרא גורו? אור משולם פותחת באומץ את תיבת הפנדורה, וחוזרת עם תשובות מטלטלות.

22:00 אסיה: רווקים ללא מוצא | Missing Women and the Bachelor Time Bomb, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כיצד ייתכן ש'נעלמו' כ-170 מיליון נשים מהאוכלוסייה ביבשת אסיה? בעקבות מדיניות 'פיקוח אוכלוסייה' שהוטלה באזור לפני יותר מ-30 שנה, הורים רבים בוחרים לסיים את ההיריון אם מגלים שהם מצפים לבת, אך להמשיך אם מדובר בבן. כעת, מיליוני גברים ברחבי אסיה מתקשים למצוא בת זוג ונשים הפכו למצרך נחשק שגברים סוחרים בו עקב ה'מחסור' בנשים שהגיע לנקודת שיא בשנים האחרונות. בהמשך לגל האסיאתי עקב פיקוח האוכלוסייה שמתקיים באסיה, מדענים מצפים כי בקרוב גם אפריקה והעולם הערבי יסבלו מאותה בעיה, שעלולה להוביל למשבר המוניטרי גלובלי. הסרט עוקב אחר סיפורים אישיים מדרום קוריאה, סין, וייטנאם והודו, שטרם נשמעו בעבר ומפנה מבט אל ההיסטוריה של חוסר השוויון המגדרי והשלכותיו ההרסניות. גרמניה, 2019.

בוקר, צהריים וערב | Breakfast, Lunch & Dinner, נטפליקס | Netflix

סדרה קולינרית. השף דיוויד צ'אנג יוצא לדרכים עם סקרנות בלתי נלאית לאוכל, לתרבות ולזהות, יחד עם אורחים מפורסמים שמצטרפים לחגיגה.

לרקוד עם ציפורים | Dancing with the Birds, נטפליקס | Netflix

סרט טבע תיעודי.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן