Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 24 באוקטובר, 2019

לזרו השמח, אגה, מורובוט, חלוצה 22, פסל החירות: אם המהגרים, הטירון 2, היום שאחרי, החץ 7
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לזרו השמח | Happy As Lazzaro | Lazzaro Felice, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema4

דרמה זוכת פרס התסריט בפסטיבל קאן. סיפור המפגש בין לזרו, איכר צעיר וטוב לב וטנסדרי, רוזן צעיר, בנה של המרקיזה המרשעת, המנצלת לרעה את תמימותם של האיכרים. מהות הקשר שנוצר בין השניים מתבססת על המזימה של טנסרדי לזייף את חטיפתו בכדי לדרוש כופר מאמו הרעה. לזרו, נאמן ותמים כתמיד, מסייע לו והופך לאיש סודו. החברות האמיצה מנחיתה את לזרו באופן פלאי בעידן הנוכחי, בחיפוש אחר טנסרדי בעיר הגדולה. לזרו, שריד של העבר בעולם המודרני, מגלה את מה שהזמן עולל למשפחתו וחבריו מהכפר בו הוא נולד, ומנסה לשרוד בעולם החדש וחסר הרחמים. משחק: אדריאנו טרדיולו, לוקה צ'יקובאני. בימוי: אליצ'ה רורוואכר. איטליה, 2018.

אגה | Ága, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת. שגרת חייהם של זוג מבוגרים, הגרים לבדם במרחבים המושלגים של סיביר ומנסים להתמודד עם עזיבתה של בתם היחידה, הזיקנה ואיתני הטבע. משחק: מיכאיל אפרוסימוב, פאודוסיה איבאנובה. בימוי: מילקו לזרוב. בולגריה, 2018.

מורובוט, ערוץ Hot VOD

שני ילדים מגלים את הדבר המופלא ביותר שילד גילה אי פעם: המורה שלהם היא… רובוט! אם זה לא מספיק, הם אלו שילמדו אותה ויכוונו אותה לכל דבר בחיים. נשמע כמו גן עדן? האמת שזה קצת יותר מורכב (והרבה יותר מצחיק) ממה שהם דמיינו… פדרו, המורה למדעים בבית ספר שז"ר, הוא ככל הנראה המדען הכושל בתולדות מדינת ישראל. אם לא די בעובדה שהוא מעולם לא הצליח להמציא או לגלות שום דבר חדש על העולם, רוב ניסיונותיו גרמו לנזק במקרה הטוב או למשבר עולמי במקרה הקצת יותר גרוע. אלא שאיכשהו, דווקא פדרו הצליח להמציא את ההמצאה המטורפת ביותר שהומצאה על אדמת המדינה – מורה רובוטית עם בינה מלאכותית.

20:50 חלוצה 22 | 22 The Pioneer Woman, ערוץ Food Network

נערת העיר החצופה לשעבר, רי דראמונד, עושה את זה בקלות עם המתכונים הביתיים הטעימים שלה וחוזרת לעונה נוספת.

22:00 פסל החירות: אם המהגרים | Liberty: Mother of Exiles, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 הטירון 2 | The Rookie 2, ערוץ Yes Action + ערוץYes VOD

ניית'ן פיליון ("קאסל") חוזר בעונה חדשה. בסיום העונה הראשונה, טליה בישופ (אפטון ויליאמסון), המדריכה של נולן הסתבכה כשלא חשפה את זהותו של אחיה המאומץ ואת העובדה שהוא פושע. ויליאמסון לא תשוב לעונה החדשה וההסבר לכך בסדרה הוא שדמותה עוברת ל-FBI שם תוכל לפתוח דף חדש.

היום שאחרי | Daybreak, נטפליקס | Netflix

סדרת נוער מבוססת קומיקס. נער בטלן עושה חיים בלוס אנג'לס הפוסט-אפוקליפטית, ומחפש את נערת חלומותיו בזמן שהוא מנסה להערים על זומבים חסרי מוח ועל כנופיות רחוב.

החץ 7 | 7 Arrow, נטפליקס | Netflix

עונה שביעית לסדרה של די. סי. קומיקס.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן