Skip to content

חזר מחופשה לכלא כשהוא מבריח בבטנו כמויות גדולות של סם

בשירות בתי הסוהר אומרים כי זו אחת מתפיסות הסמים הגדולות של השנים האחרונות נתפסו בגופו של אסיר בודד בניסיון החדרה לבית סוהר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסיר שחזר מחופשת החג לבית הסוהר רימונים החדיר  לתוך גופו 35  זרגים (כינוי לשקיות הגומי המכילות סם) של סמים במשקל של כ300 גרם ששיוויים מוערך במאות אלפי שקלים.

אסיר פלילי מבית סוהר ׳רימונים׳, חזר ביום ראשון השבוע, ערב חג הסוכות מחופשה בת 72 שעות. בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידת ׳דרור׳, יחידת הבילוש של חטיבת המודיעין  של שב״ס, לפיו ינסה האסיר להבריח סמים לכלא, "נשלף" האסיר עם הגעתו לבית הסוהר והועבר למתקן המעקב של היחידה. מתקן בו יעשה בסו]ו  של דבר את צרכיו וילפוט את שקיות הסם.

שקיות הסם שנפלטו עד כה (צילום: דוברות השב"ס)
שקיות הסם שנפלטו עד כה (צילום: דוברות השב"ס)
שקיות הסם שנפלטו עד כה (צילום: דוברות השב"ס)
שקיות הסם שנפלטו עד כה (צילום: דוברות השב"ס)

האסיר השפוט ל-16 שנים בגין הריגה, החזקת נשק ועבירות נוספות פלט עד כה 35 זרגים מגופו בהם חומר חשוד כסם במשקל כולל של  כ-296.02 גרם.

כאן המקום לציין שאם אחת השקיות שהחדיר האסיר לגופו הייתה נקרעת, הייתה קיימת סכנה ממשית לחייו. כך לדוגמה צעיר בן 28 מת לפני כשלוש שנים בעקבות ניסיון הברחת סמים שהשתבש, כשאחת משקיות הקוקאין שנשא בבטנו התפוצצה. בסך הכול החביא הצעיר, שאיבד את הכרתו ברחוב בקריית אונו, 60 שקיות קטנות של הסם הקטלני, במשקל כולל של חצי קילו. הוא הובהל לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותו.

בלש יחידת דרור בעת מעקב (צילום: דוברות שירות בתי הסהר)
בלש יחידת דרור בעת מעקב (צילום: דוברות שירות בתי הסהר)

בתקופת החגים, תקופה רגישה בין היתר בגלל יציאת האסירים הפליליים לחופשות וחזרת חלקם כאשר הם מחזיקים בתוך גופם חומרים ואמצעים אסורים, הגבירו כמידי שנה  בלשי יחידת ׳דרור׳ של שב״ס את פעילותם הסמויה בבתי הסוהר על מנת למנוע הברחות אל כתלי הכלא . במקרה זה עצרו את האסיר לבדיקה מיד עם הגעתו לבית הסוהר עת חזרתו מהחופשה ומנעו פשיעה בשווי כלכלי של מאות אלפי שקלים בסחר בסמים בבית הסוהר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן