Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 27 באוקטובר, 2019

המרדף 4, פאנק, אבא משתדל, יופי רעיל, מי מפחד מוירג'יניה וולף?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:05 המרדף 4, כאן 11

עונה רביעית לשעשועון הטריוויה בהגשתו של עידו רוזנבלום ובכיכובו של איתי הרמן – הצ'ייסר. המשתתפים בהם ארבעה אנשים שאינם מכירים זה את זה, המשחקים נגד גאון ידע מקצועי המכונה 'הצ'ייסר'. מדובר בקרבות טריוויה מהירים שמטרתם להעביר כסף לקופה המשותפת. בשלב השני, המתמודדים שניצחו משחקים יחד נגד 'הצ'ייסר', הפעם כקבוצה במטרה לזכות בפרס הגדול.

22:00 פאנק | Punk, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה בת ארבעה פרקים של איגי פופ – אייקון המוזיקה ו-ג'ון ורוטוס – מעצב האופנה האמריקני, צוללת לעולמה של מוסיקת הפאנק. עם ראיונות של אמני הפאנק המובילים והחשובים, בודקת הסדרה איך הצליח הפאנק להגדיר מחדש את כל מה שהיה מוכר לנו במוזיקה, באופנה ובתרבות. ארה"ב, 2019.

22:00 אבא משתדל, כאן 11

דרמה קומית בת 13 פרקים בהשראת סיפור חייו המשפחתי השחקן טל פרידמן, שבתו המאומצת אובחנה כאוטיסטית עם פיגור. בכיכובם של פרידמן בתפקיד יוסי וייס ו-ג'וי ריגר בתפקיד דנה, בתו בעלת הצרכים המיוחדים. תסריט: רן דברת, טל פרידמן. בימוי: עודד דוידוף.

22:00 יופי רעיל | Toxic Beauty, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

תעשיית מוצרי הטיפוח והיופי מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, אך למרות תשומת הלב הציבורית, חברות הקוסמטיקה ממשיכות להתחמק מתשובות לגבי נזקים אפשריים והצרכנים נאלצים להחליט בעצמם על איזה מותג לסמוך. סרט הדוקו המטריד עוסק בתביעה הייצוגית שהוגשה על ידי נשים שניצלו מסרטן כנגד חברת 'ג'ונסון אנד ג'ונסון', נוכח התעקשותה על בטיחות מוצרי הטלק שלה לתינוקות. הסרט מציג ראיונות בלעדיים עם מדענים, אנשים מתעשיית הקוסמטיקה ועורכי דין ומצביע על בעיית המחסור המתמשך ברגולציה ממשלתית על מוצרי קוסמטיקה. לאורך הסרט אנו גם עוקבים אחר מימי, סטודנטית צעירה לרפואה, ששגרת היופי שלה כוללת שימוש ביותר מ-27 מוצרי קוסמטיקה. התוצאות המתקבלות בסוף תקופת המעקב – מזעזעות. בימוי: פיליס אליס. 90 דקות, קנדה, 2019.

22:00 מי מפחד מוירג'יניה וולף? | ?Who's Afraid Of Virginia Woolf, ערוץ Yes3

דרמה על פי מחזה של אדוארד אלבי. מרצה ורעייתו מזמינים לארוחת ערב צמד עמיתים ובמהלך המפגש נחשפים המתחים והתסכול שבחייהם המשותפים. שחקנים: ליז טיילור, ריצ'רד ברטון. בימוי: מייק ניקולס. ארה"ב, 1966.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן