Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 28 באוקטובר, 2019

גברת פלטשר, עמק הסיליקון 6, יס מן, פסל החירות: אם המהגרים, אגה, פגישה עם רוני קובן 2, קרועים: הופרדו בגבול, מיס סומו הקטנה, חיבוק של שלוש דקות, פיץ' פרפקט 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גברת פלטשר | Mrs. Fletcher, ערוץYes VOD  + סלקום TV

קומדיה מבית HBO המבוססת על ספרו של טום פרוטה (שכתב את הספר 'The Leftovers', שעל פיו נוצרה הסדרה "הנותרים"). קתרין האן ("טרנספרנט") מגלמת את גברת איב פלטשר הגרושה שעוברת משבר אמצע החיים. היא מחליטה שאינה רוצה יותר להישאר כפי שהיתה, וכשבנה ברנדן הולך לקולג', היא חווה חוויה מינית  שמעוררת בה סיפוק מיני שלא חוותה בנעוריה. במקביל, ברנדן עובר גם הוא קשיים הקשורים במין במסגרת חיי הקולג'.

עמק הסיליקון 6 | Silicon Valley 6, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 23:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

עונה אחרונה לקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון, בו האנשים המוכשרים והמוצלחים ביותר, הם דווקא אלה שלא מצליחים להתמודד עם ההצלחה.

20:45 יס מן, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

דוקו-ריאליטי, מהיוצרים של "מחוברים". בפורמט מקורי, ילווה חנוך דאום את חמשת משתתפי הסדרה, שחותמים על הסכם על פיו הם מתחייבים לומר 'כן' לדברים שבדרך כלל הם אומרים להם 'לא', זאת במטרה להתמודד עם כל מה שנמנעו ממנו, ולצאת מאזור הנוחות היומיומי כדי להשיג שינוי משמעותי בחיים. הסדרה מלווה את המשתתפים לתקופה של כחצי שנה, שבמהלכה הם חוזרים למקומות שבהם פישלו בענק, למערכות היחסים שהחמיצו, לשינויים שאין להם אומץ לעשות, ולחלומות הכי כמוסים שאין להם אומץ להגשים – על מנת להתקדם קדימה בחיים. במאית ועורכת ראשית: טליה ענבר.

22:00 פסל החירות: אם המהגרים | Liberty: Mother of Exiles, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 אגה | Ága, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 24 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 פגישה עם רוני קובן 2, כאן 11

תוכנית ראיונות דוקומנטרית המשלבת בין מפגש אינטימי לכיתת אמן, בה מארח רוני קובן, מידי שבוע דמויות בולטות מתחומים שונים. קובן לוקח את מרואייניו למסע אישי, אותנטי ובגובה העיניים, בתחנות חייהם השונות. מסע המשלב בין שיחה אינטימית לסיטואציות דוקומנטריות כגון: נגינה, אלתור מוסיקלי או דרמתי,  צפייה משותפת בקטעי וידאו מחייו של האורח, דיאלוג למול קיר גדוש תמונות אישיות וקטעי עיתונות מחיי המרואיין.

23:00 קרועים: הופרדו בגבול | Torn Apart: Separated at the Border, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 11 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

מיס סומו הקטנה | Little Miss Sumo, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. היורי, מתאבקת סומו מוכשרת בת 20, מנסה לחולל מהפכה בבידור הלאומי של יפן – ספורט מסורתי עתיק שהיה עד כה שמור לגברים בלבד.

חיבוק של שלוש דקות | A 3 Minute Hug, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי המציג את רגשות השמחה ושברון הלב שליוו את האיחוד הקצר בין בני משפחה, שהגבול בין ארצות הברית למקסיקו הפריד ביניהם בשנת 2018.

פיץ' פרפקט 3 | Pitch Perfect 3, נטפליקס | Netflix

סרט קומי מוזיקלי. את הלימודים בקולג' הן גמרו מזמן, אבל להקת האקפלה ה'בלאס' מתאחדות לכבוד תחרות בחו"ל, שתבחן את היכולות הקוליות שלהן ואת עומק החברות ביניהן. שחקנים: אנה קנדריק, רבל וילסון, בריטני סנו. במאית: טריש סי. 93 דקות, ארה"ב, 2017.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן