Skip to content

עודה: נתניהו הוא הנקודה הנמוכה ביותר אליה מתנקז גזענות, שחיתות, ושנאה

ראש הממשלה חרד מאוד מהרגע בו יאלץ להחזיר את המנדט לנשיא ומזהיר את גנץ כי הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, היא מעשה מסוכן למדינה. בפוסט השמצה חריף הוא תוקף את חברי הכנסת הערביים. ראש הרשימה המשותפת לא נותר חייב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך תקוף את חברי הכנסת הערביים ורשימתם המשותפת. בפוסט נוסף שפרסם היום (שישי) בדף הפייסבוק שלו, טוען נתניהו שוב כי מנהיגיה וחבריה הבולטים של הרשימה המשותפת הביעו שוב ושוב תמיכה בטרור, הערצה למחבלים, וסירבו לגנות פגיעה בחיילים ובאזרחים ישראלים. נתניהו תוקף שוב את חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה ומאשים כי טיבי הביע דברי הערצה לשהידים והצדיק חטיפת חיילי צה"ל בידח חיזבאללה. את עודה תוקף ראש הממשלה ומאשימו כי "בהנהגתו פרסמה מפלגתו חד"ש גינוי תקיף להכרזתן של מדינות המפרץ והליגה הערבית כי חיזבאללה הוא ארגון טרור".

איימן עודה (צילום: רפי מיכאלי)
איימן עודה (צילום: רפי מיכאלי)

כל זאת על מנת להבהיר כי הקמת ממשלת מיעוט ממנה הוא חרד ומבועת, תהיה מעשה אנטי-ציוני שיסכן את ביטחוננו. את ראש ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן תוקף נתניהו ומאשימו כי "הדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה". נתניהו שאמור להחזיר בימים הקרובים את המנדט לנשיא המדינה, ראובן (רובי) רבלין, חושש מאוד שבכך יסתיימו ימיו כראש ממשלה והוא יצטרך לפנות את הבית בבלפור. "גנץ, אל תתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל", מסיים נתניהו את הפוסט החריף בסגנונו וטוען "אזרחי ישראל מצפים מאתנו להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה שתשמור על מדינת ישראל ותבטיח את עתידנו".
איימן עודה לא נותר חייב והגיב: הימין מעדיף עבריין יהודי בבלפור על פני אזרחים ערבים שנבחרו בצורה דמוקרטית". ולגבי נתניהו הוא אומר: בנימין נתניהו הוא הנקודה הנמוכה ביותר בחברה הישראלית אליה מתנקז גזענות, שחיתות, ושנאה הפוגעים בכל אזרחי המדינה".


צילום באדיבות הרשימה המשותפת

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן