Skip to content

Like a ladybird – הטבע כהשראה למחול

עדינות ויופי,שמחת חיים והמלחמה על הישרדות בטבע, ביצירה החדשה של סאלי אן פרידלנד. ריקוד פרת משה רבנו, הליידי האצילית שגם מרחפת כציפור טרף, בביצוע אנסמבל סאלי אן פרידלנד. שני מופעים ב-29 לנובמבר, במרכז סוזן דלל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אנסמבל סאלי אן פרידלנד גאה להציג בבכורה ישראלית את היצירה החדשה  Like a ladybird של סאלי אן פרידלנד.

כמו גברת ציפור - מופע מחול בהשראת כוחות הטבע. צילום גארי פלדמן.


כמבשרת של תקווה ושפע, פרת משה רבנו (the Ladybird ) מופיעה באביב ומביאה איתה שוב את שמחת החיים. עם זאת, בעודה מסמלת עדינות ויופי, היא גם זריזה כציפור טרף זעירה. מופע זה מציג את המתח בין הגברת (the Lady) והציפור (and the Bird).  שתיהן מונעות מהצורך לשרוד, שתיהן שואפות להגן על עצמן, על הקן שלהן ועל עצמאותן. הן זהירות אך נחרצות וממלאות את עולמנו בשמחה וברצון טוב.

יופי ואכזריות. הכוחות והאנרגיות של הטבע כהשראה ליצירת מחול. צילום - ג'ארי פלדמן

סאלי אן פרידלנד כוריאוגרפית, רקדנית ומורה שמציינת 30 שנות יצירה ( מבין היוצרות הראשונות בסוזן דלל) עם הכשרה מקצועית בבלט קלאסי בסגנון Royal Academy of Dance.

את קריירת המחול שלה היא התחילה עם להקת הבלט הלאומית CAPAB בעיר הולדתה קייפטאון שבדרום אפריקה, והופיעה אתה במופעי מחול קלאסיים כמו אגם הברבורים, מפצח האגוזים, ג'יזל והיפהפייה הנרדמת. היא שימשה ככוריאוגרפית עבור חמש אופרות באופרה הישראלית החדשה, ובמספר מופעי תיאטרון. כן הייתה מבקרת עבור העיתון ג'רוזלם פוסט וככתבת הישראלית עבור דאנס מגזין מארצות הברית.

סאלי אן פרידלנד היא היוזמת, האוצרת והמנהלת האומנותית של מספר הפקות של קולאז', אוסף עבודות קצרות של כוריאוגרפים עצמאיים, במרכז הקהילתי בית פרנקפורט בתל אביב. בין יתר פעילויותיה בתחום המחול היא שפטה בעונה אחת של תכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים".

היצירות שלה, בביצוע להקת מחול סאלי אן פרידלנד, הוצגו בסוזן דלל ועל במות שונות בארץ ובפסטיבלים של מחול ברחבי העולם: בניו-יורק, פריז, רומה, ברלין, ובשוודיה, ספרד, פורטוגל, אקוודור, ליטא, פולין, רומניה, קולומביה, סרביה וצפון קוריאה.

כוריאוגרפיה: סאלי אן פרידלנד. פס קול: קולאז'. תאורה: איליה פלדמן. רקדניות: דנה מרקוס, מור בן זכאי, מאיה פיטלסון

המופעים ייערכו ביום  שישי ה-29 בנובמבר בשעות 14:00 , 22:00 , במרכז סוזן דלל תל אביב.

מידע נוסף:
https://www.sallyannedance.com

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן