Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 בנובמבר, 2019

חומריו האפלים, חומת ברלין, הנוסע השמיני: בחזרה למקורות, סליחה על ההפרעה, חיים על החרב 7, האיש החזק בהיסטוריה, שי-רה ונסיכות הכוח 4, סוף הפאקינג עולם 2, סת' מאיירס: התינוק מהלובי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

04:00 חומריו האפלים | His Dark Materials, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

סדרת פנטזיה חדשה מבית BBC ו-HBO, המבוססת על הטרילוגיה של פיליפ פולמן, שנחשבת יצירת מופת מודרנית של סיפורת דמיונית. הסדרה מתרחשת בעולם מקביל בו לכל בני האדם יש 'דמון' – יצור בצורת בעל חיים שהוא התגלמות הרוח של בן האדם אותו הוא מלווה. ליירה (דפני קין) היא יתומה צעירה ואמיצה החיה עם החונך שלה בקולג' ג'ורדן שבאוקספורד. היא מגלה בטעות מזימה מסוכנת ואפלה שמעורבים בה לורד עזריאל (ג'יימס מקאבוי) ומריסה קולטר (רות וילסון) וכשהיא יוצאת לחפש חבר אובד, היא חושפת שרשרת של חטיפות ילדים הקשורות לחומר מסתורי הנקרא 'אבק'.

22:00 חומת ברלין | The Wall, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

האירועים שקדמו להקמת החומה בברלין שחילקה את העיר לשניים והפרידה בין משפחות, חברים ונאהבים, והחיים בצל המשטר הדיקטטורי במזרח ברלין עד לנפילתה של החומה. השחקן מת'יו ריס מביא את הסיפורים שמאחורי החומה המפורסמת.

22:00 הנוסע השמיני: בחזרה למקורות | Memory: The Origins of Alien, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בשנת 1971 החל התסריטאי דן או'בנון לכתובאת התסריט לסיפור שלו – Memory, אך 8 שנים עברו עד שהרעיון התגבש בסופו של דבר ליצירת המופת של רידלי סקוט – "הנוסע השמיני". סרט האימה המדע-בדיוני, שובר הקופות, זכה באוסקר בפרס לאפקטים מיוחדים והוגדר כאחד הסרטים הטובים ביותר בכל הזמנים. שלושה סרטי המשך ושלושה סרטי פריקוול נעשו בעקבותיו והוא השפיע באופן משמעותי גם על תחומי תרבות נוספים – רומנים, ספרי קומיקס, משחקי וידאו, צעצועים ומוצרים נוספים שנוצרו בעקבותיו. בסרט התיעודי מביא הבמאי אלכסנדר או. פיליפ את סיפורו של הסרט המצליח תוך שהוא חוקר את התופעה של החייזרים, מאיפה היא נוצרה וכיצד התבססה בצורה כה משמעותית בדמיוננו התרבותי? בעזרת חומרי ארכיון, ראיונות עם אנשי מפתח והרבה אהבה לעולם הקולנוע הבדיוני, מציג או. פיליפ את השורשים היוונים והמצרים המיתולוגיים שמהם צמח הסרט ומשלים לצופים את הסיפור שעדיין לא סופר עליו. 93 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 סליחה על ההפרעה | Sorry To Bother You, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 30 באוקטובר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:30 חיים על החרב 7 | Forged in Fire 7, ערוץ ההיסטוריה

פרקים חדשים בסדרה המפגישה בכל פרק ארבעה מומחים ליצירת כלי נשק, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים, הבולטים והמיוחדים בהיסטוריה האנושית.

23:15 האיש החזק בהיסטוריה | The Strongest Man in History, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה שולחת את ארבעת האנשים החזקים בעולם כיום – בראיין שאו, אדי הול, רוברט אוברסט ו-ניק בסט, למסע היסטורי ברחבי העולם, בעקבות דמויות שריריות אגדיות שהפגינו תצוגות כוח מרשימות בכוחם הפיזי בעולם העתיק, כשהמטרה: לשבור את השיאים הישנים הללו (חלקם בני מאות שנים) – גם אם לא ברור עד היום האם אכן אירעו, או שמדובר באגדות שעברו מדור לדור. במהלך שבעת פרקי הסדרה, ארבעת כוכבי הסדרה יתמודדו עם שלל אתגרי כוח יוצאי-דופן וייחודיים בדרגת הקושי שלהם: החל ממשיכת אניית קרב ויקינגית, דרך מרוץ סחיבת פסנתרים על הגב, לקמט ולעוות את צורתם של סירי בישול תוך שימוש בידיים בלבד ותחרות הנפת אנשים במשקל כולל של 1.2 טון.

שי-רה ונסיכות הכוח 4 | 4 She-Ra and the Princesses of Power, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית בסדרת הפנטזיה. חיילת בשם אדורה מוצאת חרב קסומה – ואת זהותה כגיבורה האגדית שי-רה. היא מצטרפת למרד, אבל חברתה הטובה ביותר נשארת נאמנה לשבט הרשע.

סוף הפאקינג עולם 2 | 2 The End of the F***ing World, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לדרמה הבריטית הקומית המבוססת על רומן גרפי.

סת' מאיירס: התינוק מהלובי | Seth Meyers: Lobby Baby, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. סת' מאיירס, יוצא "סאטרדיי נייט לייב" והמלך החתרני של תוכניות הלילה, מגיח מאחורי השולחן כדי לשתף בסיפורים משעשעים מחייו שלו.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן