Skip to content

מנדלבליט וניצן לליאת בן ארי: העיתוי להתקפה עליך אינו מקרי

בהמשך להשתלחות חסרת התקדים של שר המשפטים בפרקליטת מחוז תל אביב ושאר פרקליטי מיסוי וכלכלה שגרו אליהם היועה"מ ופרקליט המדינה והורו המשיכו בעבודתכם לטובת המדינה ""איש לא הרתיענו בעבר ואיש לא ירתיענו בעתיד!"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות ההתקפה חסרת התקדים של השר אמיר אוחנה שהאשים הערב (שלישי) את פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), שמובילה את החקירה בתיקי ראש ההמשלה, כי היא "פרקליטות בתוך פרקליטות" שפועלת כנגד ראש הממשלה ו"מחסלת קריירות פוליטיות".  והתקיפה חסרת התקדים כנגד הפרקליטות ככלל בהאשימו אותה שסירבה לאפשר לו לפתוח בחקירת ההדלפות חקירות ראש הממשלה.  שלחו לפני זמן קצר פרקליט המדינה והיועמ"ש לפרקליטת מחוז ת"א, ליאת בן ארי, ולפרקליטי מיסוי וכלכלה בפרקליטות המדינה מכתב תמיכה חריג בתוכנו המהוה גיבוי ותמיכה במכותבים מול ההתקפות שלוחות הרסן של אמיר אוחנה שר המשפטים.

פרקליטת מחוז תל אביב ליאת בן ארי (צילום יח"צ)
פרקליטת מחוז תל אביב ליאת בן ארי (צילום יח"צ)

היועץ המשפטי ופרקליט המדינה: העיתוי להתקפת אוחנה אנו מקרי כמובן

במכתב עליו חתומים פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מופיעה פניה אישית ובה נכתב:  לליאת, כל צוותי תיקי האלפים וכל פרקליטי מחוז מיסוי וכלכלה!
היועץ המשפטי לממשלה ואני מבקשים להביע את צערנו העמוק על עוגמת הנפש העצומה שנגרמת לכם עקב המתקפות האישיות חסרות הבסיס שמופנות כלפיכם מזה זמן רב, ובראש ובראשונה כלפייך ליאת, אשר לצערנו הן הולכות ומתגברות בימים אלה, בעיתוי שאינו מקרי כמובן"

יש לנו אמון מוחלט בכם – המשיכו בעבודתכם לטובת המדינה

"יש לשנינו אמון מלא בכם ואנו מודים לכם מעומק הלב על עבודתכם המסורה יומם ולילה לטובת האינטרס הציבורי, שאנו יודעים בוודאות מלאה שהוא האינטרס היחיד העומד נגד עיניכם", כותבים השניים ומורים להם: "יש להתעלם מההתקפות, ההשמצות וההכפשות ולהמשיך ולדבוק בעבודתכם לטובת המדינה", "איש לא הרתיענו בעבר ואיש לא ירתיענו בעתיד!", מסיימים ניצן ומנדלבליט את מכתבם.

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) צייץ הערב בתגובה כי מדובר ב"חנופה שקופה לראש הממשלה החשוד בעבירות פליליות חמורות. זה כבר לא מזעזע, כבר לא מביך, זה עצוב".
התנועה לאיכות השלטון הגיבה לדברי אוחנה ותבעה מראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו לפטרו לאלתר. "הזדעזענו מההשתלחות חסרת הרסן של השר אוחנה במערכת המשפט. הציבור בישראל זכאי לשר משפטים שמשרת אותו ולא מתנהל כמו טוקבקיסט. על נתניהו לפטר את אוחנה מתפקידו עוד הלילה ולהשיב את אמון הציבור במערכת המשפט", נכתב בפוסט שהעלתה התנועה באתרם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן