Skip to content

נעצרו שני חשודים בביצוע טרור תג מחיר

בפעולה מהירה של המשטרה נעצרו השנים לאחר שריססו כתובות נאצה וביניהן "שטח צבאי סגור", "קומי אורי", "רק גויים מגרשים מהארץ", ניקבו צמיגי מכוניות וריססו עליהן מגן דוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי משטרת ישראל עצרו הלילה (חמישי)  2 חשודים, קטין ובגיר, בחשד לריסוס כתובות נאצה וגרימת נזק לכלי רכב בשכונת עכברה בצפת הלילה.
לפנות בוקר
אותרו בשכונת עכברה בצפת כתובות על קיר: "שטח צבאי סגור", "קומי אורי", "רק גויים מגרשים מהארץ", "צו תפיסה כיפה סרוגה". בקרבת מקום אותרו כלי רכב של תושבים מקומיים שגלגליהם נוקבו ועליהם צויר עליהם סמל מגן דוד. אזרחים שהבחינו בכתובות ובנזק לכלי הרכב דיווחו למשטרת ישראל.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

להבדיל מעשרות מקרים זהים כולל ריסוס נאצות זהות, שאירעו בשנה החולפת בגדה המערבית, בהם משטרת ש"י הודיע כי חוקריה פתחו בחקירה ותו לא, חוקרי משטרת ישראל בצפת שהגיעו למקום, פעלו בזריזות. הם אספו ממצאים מזירת האירוע ופתחו בחקירת האירועים שהובילה תוך זמן קצר למעצרם של 2 חשודים (17,28,צפת) בחשד למעורבות באירוע. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

מהמרכז לנפגעי גזענות נמסר: מדובר בהתנהגות גזענית ומעשה פלילי חמור אשר דורש מעורבות מידית של כל גורמי אכיפת החוק. יש למצות את כל כיווני החקירה עד למעצר כל המעורבים והעמדתם לדין. לא מדובר רק במעשה גזעני כלפי אוכלוסייה ספציפית אלא נזק והשחרה למרחב הציבורי בו חיים תושבים בשלום.

"על עיריית צפת לגנות את המעשה ולעמוד לצד תושביה הנפגעים….וכן לטפל בגילויי הגזענות בצפת אשר אין להתפלא כי הם במגמת עלייה על רקע התבטאויותיו המסיתות והבלתי פוסקות של רב העיר כנגד ערבים", הוסיפו במרכז.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הגיב בחריפות מסר כי מעל 70 רכבים נפגעו הלילה בשכונת עכברה, "אני מגנה זאת בחריפות, אנחנו חיים ביחד וללא הפרעה בשיתוף פעולה מלא. כל מי שמנסה להפריע- לא כאן!. אני בטוח שכוחות הביטחון ומשטרת ישראל יעשו את העבודה ויתפסו את אלו שמנסים להפר את השלווה והדו קיום בעירנו. אנחנו- עיריית צפת כאן על מנת לסייע לתושבים ככל שניתן", אמר אוחנה והוסיף: "אני פונה לממשלת ישראל ולמשרד לבטחון פנים- לא יכול להיות שעיר כמו צפת עם 25 מצלמות ובאזור הזה אין לנו מצלמות בזמן שבערים אחרות מוצבות מאות מצלמות. אני דורש לקבל את הסיוע הנדרש".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן