Skip to content

צה"ל תקף שורת יעדים ברצועת עזה

התקיפות באו בתגובה לירי 10 רקטות שנורו אתמול בערב לעבר שדרות וישובי המועצה האזורית שער הנגב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיל האוויר תקף הלילה (בין שישי לשבת) יעדי טרור ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי 10 הרקטות אמש לעבר שדרות ויישובי המועצה האזורית שער הנגב. במהלך התקיפות נשמעו אזעקות נוספות בשדרות וביישוב איבים, אך מצה"ל נמסר כי לא היה מדובר בירי רקטי.

לפי דובר צה"ל מטוסי קרב של צה"ל תקפו מגוון רחב של יעדי טרור בהם מתחם צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס, מתחם צבאי של מערך ההגנה האווירית של הארגון, מתחם צבאי המכיל סימולטור לירי נגד טילים, מתחמי אימונים ,אתר לייצור אמצעי לחימה, מתחם צבאי המשמש כמחסן אמצעי לחימה ותשתיות תת-קרקע של ארגון הטרור חמאס בצפון, מרכז ודרום רצועת עזה.. הפלסטינים דיווחו כי בתקיפות נהרג אדם אחד ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני-קשה. עוד הוסיפו כי בוצע ירי נ"מ לעבר כלי הטיס.

יעדי התקיפות (צילומים: דובר צה"ל)
יעדי התקיפות (צילומים: דובר צה"ל)

בצה"ל מסבירים כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, מוקדם יותר אמש ומוסיפים כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, אמש בשעות הערב. לטענות השונות לפיהן הירי בוצע בידי ארגון טרור "סורר", מגיבים בצה"ל כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה". וכי "צה"ל נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל".    

צה"ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר שטח ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל.   צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן