Skip to content

המרתון המדברי התשיעי יוצא לדרך

המרוץ המדברי, אחד המסלולים היפים בארץ, שתחילתו מדבר וסיומו לחוף הים האדום יוצא לדרך ב-29/11. המרוץ כולל ארבעה מקצים: מקצה מרתון שטח מלא 42.2 ק"מ שיוזנק ויסתיים על שפת הלגונה סמוך לקניון "אייסמול", מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ, מקצה 10 ק"מ ומקצה 5 ק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרוץ המרתון המדברי שיוצא לדרך זו הפעם התשיעית באילת, ידוע כמרוץ היחידי שתחילתו במדבר וסיומו על קו ים סוף והוא היחיד בישראל המשלב נוף מדברי עם נוף ים. מדובר במסע של ריצה סביב הרי אילת, הסובבים את העיר, עם צבעי החול על כל גווניו המרהיבים ומראות עוצרי נשימה המעניקים אנרגיה לרצים.

המרתון המדברי אילת באדיבות מרתון ישראל צילום sportphotography

המרוץ יוצא לדרך ביוזמת ובהפקת חברת מרתון ישראל, המתמחה באירועי קונספט בעולם הריצה, בשיתוף עם עיריית אילת וכולל ארבעה מקצים: מקצה מרתון שטח מלא 42.2 ק"מ שמוזנק ומסתיים על שפת הלגונה סמוך לקניון "אייסמול", מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ, מקצה 10 ק"מ לזכרם של אילן לוי ויהונתן אזולאי, ילידי אילת שנהרגו בתאונת דרכים ומקצה 5 ק"מ.

ייחודו של המרוץ המדברי בא לידי ביטוי בהשתתפות קהילת רצים המונה אלפי רצים ורצות מהארץ ומחו"ל, המתמסרים לשקט של המדבר, לנופים המרהיבים ולעוצמה של הטבע. מדובר בחוויה יחידה מסוגה. מרוץ אתגרי חווייתי ודינמי המורכב מתוואי שטח משתנה הכולל עליות, ירידות ומישורים. מסלול רחב ידיים, נוח לריצה אשר צופה למרחבים אדירים, במהלכו נחשפים לנופים מדבריים מרהיבים ומעניק חיבור חזק לטבע.

המרתון המדברי אילת באדיבות מרתון ישראל צילום sportphotography תומר פדר)

עופר פדן מנכ"ל חברת מרתון ישראל: "הקונספט של המרתון המדברי, נולד מתוך רצון לייצר חגיגה מדברית יוצאת דופן. בשיתוף פעולה עם עיריית אילת גיבשנו קונספט של מרתון מסוג אחר, מדברי, שעם השנים הפך להיות אטרקטיבי ותיירותי, שמתעצם משנה לשנה ויתקיים בנובמבר זו השנה התשיעית. השנה צפויים להגיע מעל 500 רצים מחו"ל, מ- 30 מדינות שונות, שינחתו בארץ להפנינג חגיגי של 3 ימים המבוסס על חוויה מדברית. המסלול השנה כולל גם את הרי אדום ונחשב לחגיגה ספורטיבית של ממש."

המרתון המדברי אילת באדיבות מרתון ישראל צילום sportphotography

אלי לנקרי סגן ומ"מ ראש העיר אילת: "המרתון המדברי הוא אחד מאירועי הספורט הבינלאומיים הכי מופלאים ומרגשים שהעיר אילת מארחת מידי שנה. אני שמח שהייתה לי הזכות להוציא לדרך ביחד עם עפר פדן,שיזם את המרוץ ועושה עבודה נפלאה, לפני שנים את המרתון המיוחד הזה לדרך ומאז הוא הולך וצומח ואני מאמין שפוטנציאל הצמיחה שלו עדיין גדול ואני מקווה ומאמין שכך אכן יקרה בשנים הבאות. בהצלחה גדולה לספורטאים הנפלאים, תשתדלו ליהנות תוך כדי ריצה מהנופים המדהימים של העיר, המדבר, הים והרי אילת. אילת אוהבת אתכם!"

הרשמה למרוץ המרתון המדברי ופרטים נוספים על המקצים (42.2 ק"מ, 21.1 ק"מ, 10 ק"מ, 5 ק"מ) באתר: https://marathonisrael.co.il/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן