Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 11 בנובמבר, 2019

נינג'ה ישראל ילדים, אבודים בעוץ, המחנות הסודיים של סין, תיאטרון אפולו, הפיזיקה של האהבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נינג'ה ישראל ילדים, אבודים בעוץ, המחנות הסודיים של סין, תיאטרון אפולו, הפיזיקה של האהבה

___

15:00 נינג'ה ישראל ילדים, ערוץ הילדים (לצופיי פרטנר TV + סלקום TV)

אחרי שהתאהבתם ב-"נינג'ה ישראל", נוחתת הגרסה הצעירה והדינמית של התוכנית. ינחו כוכבי הילדים והנוער: אליאנה תדהר, עודד פז ו-קווין רובין. במסגרת התוכנית יתחרו ילדים וילדות בגילאי 12-15 בעלי יכולות ותשוקה לאקסטרים על מסלול המכשולים האתגרי שהוקם עבורם במטרה למצוא נינג'ות צעירים וצעירות בישראל.

15:30 אבודים בעוץ | Lost In Oz, ערוץ הילדים (לצופיי פרטנר TV, סלקום TV, ערוץ Hot VOD)

סדרת אנימציה מבית Amazon Prime המבוססת על הספר 'הקוסם מארץ עוץ', שחוגג 120 שנים ליציאתו. הסדרה עוקבת אחר דורותי גייל וכלבה הנאמן, טוטו, הנסחפים לסופת טורנדו אחרי שדורותי מגלה ספר מוזר בביתה ויחד השניים מגיעים לארץ עוץ. דורותי מבינה שהיא צריכה למצוא את האלמנטים הקסומים כדי לחזור לביתה בקנזס. בדרך הם פוגשים חברים חדשים ומפתיעים וחולקים הרפתקאות קסומות.

21:55 המחנות הסודיים של סין | Inside China, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הממשלה הסינית מחזיקה כמיליון מוסלמים במחנות מעצר ללא משפט הוגן. זוהי הכליאה האתנית הנרחבת ביותר בעולם מאז מלחמת העולם השנייה, ולפי חוקרים כ-12 מיליון מוסלמים נוספים חיים ב'כלא פתוח' עם ברקודים על דלתותיהם ומעקב טכנולוגי מפותח מאין כמוהו. הסרט חוקר את מחוז שינג'יאנג, אחד המחוזות הסודיים ביותר במעצמה הסינית, ואת הקולות המבקרים את הממשלה ואת דרכיה, הפוגעות בזכויות אדם בסיסיות של התושבים. צוות הצילום הסמוי מצליח לאסוף הוכחות, כי הממשלה הסינית אכן עובדות עם חברות טכנולוגיות על מנת ליצור תוואי ממשלה חדשה השולטת באזרחיה באופן מוחלט המאיים על חופש האדם והדמוקרטיה המודרנית. 2019.

22:00 תיאטרון אפולו | The Apollo, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום יום חמישי, 07 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הפיזיקה של האהבה | Put Your Head on My Shoulder, נטפליקס | Netflix

סדרת דרמה סינית. רואת חשבון על סף סיום לימודיה מחפשת אפיקי קריירה, וחיה עם סטודנט גאון לפיזיקה שמטלטל את שגרת יומה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן