Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 14 בנובמבר, 2019

למה נשים רוצחות, עליסה בארץ הפלאות, אליס בארץ הפלאות, המופע של אדי, מרדף קר, המורה למוזיקה, חינוך פריזאי, התחנה 2, נבונינג'ה, מפוחלצים, המסע המופלא של גידי ואהרוני, האי, פדילי קמארה: החברה הכי מצחיקה שלך, האחים נזרוף: הכליזמרים, רובן ברנדט - אספן, קפטן תחתונים: הסרט, ללא חוקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למה נשים רוצחות | Why Women Kill, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה שחורה מבית היוצר של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות"). הסדרה עוקבת אחר חייהן של שלוש נשים מפסדינה, החיות בשלושה עשורים שונים כשכל אחת מהן מתמודדת עם חוסר נאמנות בנישואיה: בת' אן סטנטון (ג'ניפר גודווין, "עד עצם היום הזה") היא עקרת בית בשנות ה-60 המגלה שבעלה בוגד בה. סימון גרוב (לוסי לו, "אלמנטרי") היא אשת החברה הגבוהה בשנות ה-80, גרושה פעמיים ונשואה לקרל. היא מגלה שקרל הוא בעצם הומוסקסואל ופותחת ברומן עם בחור צעיר ממנה. טיילור הארדינג (קירבי הוול-בפטיסט, "להרוג את איב") היא עורכת דין, שמערכת היחסים שלה עם בעלה עומדת במבחן כששניהם נמשכים לאותה אישה. הסדרה בוחנת איך תפקידן של הנשים השתנה, אבל איך תגובתן לבגידה, לא השתנתה.

עליסה בארץ הפלאות | Alice in Wonderland, סלקום TV

העיבוד המדהים של אולפני וולט דיסני לקלאסיקה האניגמטית של לואיס קרול. אליס הקטנה מקשיבה לסיפור, כשארנב לבן, חמוש בשעון ענק, עובר במהירות. היא תעקב אחריו למאורתו – פתח לעולם שכולו קסם והפרה של כל חוקי הפיזיקה. כולל זחל מסומם, חתול פילוסוף, מסיבת תה אנרכיסטית ומלכת לבבות אכזרית. ארה"ב, 1951.

אליס בארץ הפלאות | Alice in Wonderland, סלקום TV

חידוש לסיפור המפורסם על הרפתקאותיה של אליס, ילדה צעירה שנופלת לעולם מופלא וקסום, מלא ביצורים משונים ואפלה בכל פינה. שחקנים: ג'וני דפ, אן האת'וויי, הלנה בונהם קרטר. במאי: טים ברטון. 108 דקות, ארה"ב, 2010.

המופע של אדי | The Clapper, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה רומנטית. אדי החביב עובד בתור מושתל בקהל בתכניות אירוח. חייו משתנים, ולאו דווקא לטובה, לאחר שדמותו הופכת להיות ויראלית וזוכה להכרה ארצית. משחק: אמנדה סייפריד, אד הלמס. בימוי: דיטו מונטל. ארה"ב, 2018.

מרדף קר | Cold Pursuit, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן אקשן. נהג מפלסת שלג, רגוע בדרך כלל, מאבד את שלוותו ויוצא למסע נקמה קטלני בעקבות חברי כנופיית סמים אשר רצחו את בנו היחיד. משחק: ליאם ניסן, לורה דרן, אמי רוסום. בימוי: הנס פטר מולנד. 2019.

המורה למוזיקה | Orchestra Class | La Melodie, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema4

דרמה נוגעת ללב. כנר מוכשר, המתקשה להתפרנס, מתחיל ללמד מוזיקה בבית ספר לתלמידים ממשפחות קשות יום. בתוך הכאוס המתרחש בכיתה, מגלה המורה תלמיד אחד בעל כשרון נגינה נדיר. משחק: קאד מראד. בימוי: ראשיד האמי. צרפת, 2017.

חינוך פריזאיA Paris Education | Mes Provinciales, ערוץ Yes VOD

דרמה. בחור צעיר מגיע לפריז כדי ללמוד קולנוע בסורבון. למרות חוסר הביטחון בעצמו, הוא מקרין החוצה קסם אישי וגורם לסובבים אותו, גברים ונשים כאחד, להתאהב בו. לאורך הלימודים הוא וחבריו יחוו שברונות לב, ויכוחים על תרבות, דילמות מוסריות והתנסויות מיניות. משחק: אנדרניק מאנה, קורנטן פילה. בימוי: ז'אן-פול סיווראק. צרפת, 2018.

התחנה 2, ערוץ Hot VOD

חבורת המתנדבים במד"א מנסים לחזור לשיגרה אבל לא כולם מצליחים והחברויות וסיפורי האהבה ביניהם עומדים למבחן. ובעונה השניה נגלה: האם פיקה תמצא אהבה? מי תשבור את הלב לגילי? האם שקד ואדר יהיו ביחד ומי עומד מאחורי הרעלת השכונה של נימי?

נבונינג'ה, סלקום TV

סדרת רשת בהנחייתו של כוכב הרשת והיוטיובר נבו עמרני. במסגרתה, עמרני מזמין 10 ילדים מובילים מהתוכנית "נינג'ה ישראל ילדים" (הגירסה הצעירה של התוכנית) לצ'אלנג' מולו ומתחרה מולם ראש בראש במשימות הזויות ומצחיקות. התוכנית תכלול 10 פרקים, עם 10 ילדים שונים בני 12-15, כולם ילדים בעלי יכולות כבירות ותשוקה לאקסטרים.

22:00 מפוחלצים | Stuffed, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מסע אל מאחורי הקלעים של אמנות פחלוץ חיות. מסתבר שאמנות הפחלוץ היא תת-תרבות מוכרת ומגוונת שהעוסקים בה צריכים להתמחות לא רק כפסלים אלא גם כביולוגים ומדענים. הסרט עוקב אחרי עבודתם של מספר מפחלצים, חלקם עובדים עבור מוזאוני הטבע הגדולים בעולם וחלקם הפכו זאת לתחביב אישי, אך המשותף לכולם הוא הקנאות לטבע והרצון לשמר אותו ולהגן עליו. סיפורם של אוהבי הטבע, שמוצאים חיים גם במקומות שאחרים רואים בהם רק מוות. בימוי: ארין דרהאם. 85 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 המסע המופלא של גידי ואהרוני, ערוץ הטיולים

העונה הראשונה של הסדרה הקולינרית, שבה ישראל אהרוני ו-גידי גוב יוצאים למסע לאורך דרך המשי ההיסטורית. בסין יתמקדו השניים בסוגי פסטה, כיסונים ממולאים ואטריות; בבוכרה יתחקה אהרוני אחר שורשי משפחתו; בטורקיה ייחשפו לשיטות עשיה מרהיבות של אטריות קדאיף ואל הקבב האורפלי, הידוע כטוב בתבל; ולבסוף באיטליה ילמדו השניים על הפסטה כאמנות ומדע מדויק.

האי | The Stranded, נטפליקס | Netflix

סדרת נוער מדע בדיוני מתאילנד. התלמידים הלכודים באי שנחרב על ידי צונאמי מנסים להיאחז בתקווה, אבל כוחות מסתוריים פועלים נגדם.

פדילי קמארה: החברה הכי מצחיקה שלך | Fadily Camara: La Plus Drôle de Tes Copines, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאית הצרפתייה הפרועה פדילי קמארה שוזרת בדיחות, דמויות ססגוניות והרבה תנועה למופע סטנד-אפ מלהיב שצולם בפריז.

קפטן תחתונים: הסרט | Captain Underpants: The First Epic Movie, נטפליקס | Netflix

סרט קומי מונפש. ג'ורג' והרולד הליצנים מכיתה ד' מהפנטים את המנהל הצנון שלהם וגורמים לו לחשוב שהוא גיבור-על במחשב. דיבוב: קווין הארט, אד הלמס, תומאס מידלדיץ'. במאי: דיוויד סורן. 89 דקות, ארה"ב, 2017.

ללא חוקים | Rules Don't Apply, נטפליקס | Netflix

דרמה קומית. בחורה תמימה מגיעה להוליווד של שנות ה-50 במטרה להפוך לכוכבת. סיפור האהבה שלה עם נהג חלומי מסתבך בגלל הבוס האקסצנטרי שלה, הווארד יוז. שחקנים: וורן ביטי, לילי קולינס, אלדן ארנרייך. במאי: וורן ביטי. 168 דקות, ארה"ב, 2016.

תכנים נוספים שאמורים לעלות בנטפליקס | Netflix (ללא מידע)

האחים נזרוף: הכליזמרים | Soul Exodus, נטפליקס | Netflix

רובן ברנדט, אספן | Ruben Brandt, Collector, נטפליקס | Netflix

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן