Skip to content

יובל שם טוב – "יובל המבולבל" נידון למאסר על תנאי, קנס ועבודות שירות

הידוען שעמד למשפט על שימוש בקוקאין הסביר את המעשה במצב נפשי קשה שנבע גם מבעיות כלכליות ואחרות שנוצרו מפיחות הזמנותיו המסחריות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בתל אביב דן הבוקר (ראשון) את השחקן, ידוען, יובל שם טוב הידוע בשמו המסחרי: חובל המבולבל, ל 3 חודשי מאסר על תנאי, 2500 ₪ קנס ו-300 שעות שרות לטובת הציבור על פי תוכנית שהוכנה ע"י שירות המבחן. בכך הסתיימה הסאגה שהחלה בהרשעתו ב 6 למאי השנה בשימוש בסם לצריכה עצמי.
מכתב האישום עלה כי במספר  פעמים רכש השחקן כמויות של קוקאין. בתחילה הוא הואשם ברכישת סם לשימוש מסחרי, אך כתב האישום תוקן והוא הודה והורשע בשימוש עצמי.
שם טוב הביע חרטה והסביר לבית המשפט כי  "נקלע למשב רגשי וזוגי בגינו החל לצרוך סמים מסוג קוקאין כאמצעי להתמודדות עם קשייו ומצוקתו. לדבריו, רכש את הסמים לצורך שימושו העצמי בלבד. הנאשם גילה תובנה באשר לחומרת מעשיו והביע רצונו לשוב ולנהל אורח חיים תקין ויציב ללא חזרה לשימוש בסמים או למעורבות נוספת עם החוק. כמו כן, שיתף בתחושת הכאב והבושה שחש לאחר פרסום הפרשה והמחירים הכבדים שנאלץ לשלם בגינם, ביניהם, הפגיעה בילדיו, במשפחתו, גם המורחבת ובעסקיו".

יובל שם טוב (צלום מסך מתוך "אנשים" שדורי קשת חדשות)
יובל שם טוב (צלום מסך מתוך "אנשים" שדורי קשת חדשות)

תסקיר שירות המבחן  קבע כי הידוען "ער לחומרת מעשיו, מתחרט עליהם ומבין את השגוי בהם, וכי עורך מאמצים לשיקום אורחות חייו, ביניהם הנכונות והמחויבות שמגלה להשתלב בטיפול ולהתמיד בו, ללא חזרה לשימוש בסמים". שופט בית המשפט שמואל מלמד ציין גם כי שם טוב נעדר עבר פלילי והוציא בנוסף גם צו מבחן ל -12 חודשים שיבחן את התנהגות השחקן וכי שיבוש של הצו יבטל את פסק הדין והזהיר כי הפרת הצו תגרור להטלת העונש כולו על יובל.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן