Skip to content

גנץ מזהיר את נתניהו: "מחירן המסוכן של מילים העלולות להפוך חלילה לכדורי מוות"

ראש מפלגת כחול לבן תקף את ראש הממשלה ואמר כי "מי שמעך ודרך על יריביו הפוליטיים לאורך כל חייו הפוליטיים, לא חמל ולא ריחם עליהם גם בשעותיהם הקשות ביותר - הוא האחרון שיכול כעת לגייס את תמיכת הציבור". ח"כ סער דורש פריימריז בליכוד ונתניהו מסרב. בכיכר הבימה הפגינו אלפי בני אדם נגד נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשלושת אלפי איש הפגינו הערב (שבת) בכיכר הבימה בתל אביב כנגד המשך כהונתו של ראש הממשלה. ההפגנה שאורגנה עלן ידי חברת הכנסת סתיו שפיר והמחנה הדמוקרטי התכנסה תחת הכותרת: "ביבי התפטר". לאחר נאומים נעו כמה מאות מפגינים אל מצודת זאב, שם התכנסו להפגנה נוספת.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

תוך כך קרא היום חבר הכנסת גדעון סער לנתניהו לאפשר לליכוד ללכת לבחירות בזק על ראשות הליכוד והזהיר כי במידה ולא הליכוד והימין יפסידו את השלטון, "ובתוך זה הרעל של ההסתה ושל פסילת אוכלוסיות שכולם שותפים לו. בחירות שלישיות מנוגדות לאינטרס המדינה וצריך למצוא את הדרך. אני מצביע על הדרך – פריימריז בזק למניעת בחירות", אמר סער. לאחר דבריו של סער נמסר מטעם הליכוד: "יו"ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל שעליו נכתב 'הליכוד בראשות נתניהו'. מצער לראות שבזמן שראש הממשלה שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

צילום מסך מפגוש את העיתונות ברשת 12
גדעון סער - צילום מסך מפגוש את העיתונות ברשת 12

קודם לכך מסר ראש כחול לבן, ח"כ בני גנץ הצהרה לתקשורת בה תקף את דברי ראש הממשלה ואמר: "מי שמעך ודרך על יריביו הפוליטיים לאורך כל חייו הפוליטיים, לא חמל ולא ריחם עליהם גם בשעותיהם הקשות ביותר –הוא האחרון שיכול כעת לגייס את תמיכת הציבור ולהסית נגד חוקרים, להסית נגד שופטים ולהסית נגד פרקליטים. נתניהו הוא זה שעבר מאולפן לאולפן, שמח לאידו של אהוד אולמרט וקרא לו להתפטר.הוא זה שאמר, כי: "ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות קיים חשש, שיכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו, ולא על בסיס האינטרס הלאומי".מי שהוביל מסע הסתה קשה וכואב כנגד ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל, מסע שנגמר באסון לאומי כבד, צריך לדעת היטב את מחירן המסוכן של מילים העלולות להפוך חלילה לכדורי מוות", הזהיר גנץ.

צילום: דן בר דב
צילום: דן בר דב

את נתניהו ככל הנראה זה לא הרשים והערב פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט שכותרתו היא: "מנהיג חמאס הנייה מצטרף לח׳אמנאי שליט איראן במטרה שלהם להפיל את נתניהו", פוסט זה רומז לכאורה כי מי שמתנגד להמשך שלטונו של נתניהו ולהעמדתו לדין פלילי על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בעצם נותן יד לאויבי ישראל שמחפשים להפילו מראשות הממשלה.

צילום מדף הפייסבוק של נתניהו
צילום מדף הפייסבוק של נתניהו


 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן