Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 02 בדצמבר, 2019

תפוס את שורטי 3, בלייד ראנר 2049, אני עם קיילי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:50 תפוס את שורטי 3 | Get Shorty 3, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

הסדרה המבוססת על רב המכר פרי עטו של אלמור לאונרד משנת 1990 והסרט האייקוני שנוצר בעקבותיו, חוזרת בעונה שלישית. ספוילר – בפתיחת העונה מיילס יוצא מהכלא נחוש להמשיך בהפקת הסרט. אליו מצטרף ריק, שמנסה להכניס קצת סדר בפרק החדש בחייו של מיילס: המטרה שלהם הפעם הוא המפיק הראשי בסטודיו, לורנס באד, שיכול להשתמש ברקע של מיילס קדם לקדם את עצמו. בינתיים ריק מתמודד עם בעיה שונה: הוא מנסה להתחמק מההגנה של ה-FBI  בעודו מתרוצץ בגואטמלה.

בלייד ראנר 2049 | Blade Runner 2049, נטפליקס | Netflix

מתח ופעולה עתידני. תכולתו של קבר נסתר מושכת את תשומת ליבו של ענק תעשייתי וגורמת לשוטר קיי – בלייד ראנר ממשטרת לוס אנג'לס – לצאת למסע לאיתור דמות אגדית שנעלמה. שחקנים: ריאן גוסלינג, האריסון פורד, אנה דה ארנס. במאי: דניס וילונב. 164 דקות, ארה"ב, 2017.

אני עם קיילי | Team Kaylie, נטפליקס | Netflix

חלק שני לסדרה. קיילי קונרד, נערה עשירה ומפורסמת, מסתבכת עם החוק. בהוראת בית המשפט היא נאלצת לוותר על תהילתה ככוכבת רשת ולהפוך למדריכת חוגי סיור.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן