Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (28.11.19)

מסדרת טיפול למיצוק העור ועד למארז להכנת טקילה בבית, אלה חמשת המוצרים אותם ניסינו השבוע ומה שהיה לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: Chef Edition של קפה עלית

קפה וקינוח הוא שילוב ידוע לכל, ומכאן נולדה ההשקה הזו: להביא טעמים של קינוחים לתוך כוס הקפה שלנו. כדי לעשות זאת (ולהגדיל את המכירות) יצרו בחברה שיתוף הפעולה עם השף יוסי שיטרית, שחתימתו מתנוססת על האריזות. שיתוף פעולה זה הביא סדרה חדשה של קפסולות תואמות נספרסו, שהשראה להם מגיע מקינוחים שונים: קפה עוגת תבלינים, כלומר עם הל וקינמון; קפה מלבי, כלומר עם קוקוס ומי ורדים; וקפה עוגיית מרציפן, שיש בו שקדים ואגוזי מלך. הקפה עם מי הוורדים והקוקוס היה המוזר מכולם – טעם וריח פרחוני בקפה זה לא מה שאנחנו אוהבים. לעומת זאת, ההל והקינמון סיפקו לקפה טוויסט מתובל ומוצלח. בין לבין נמצא הקפה עם השקדים ואגוזי המלך – טעם שקדים בולט עם מעט מטעמם של אגוזי מלך, ולא כולם אהבו אותו.

17 שקלים למארז של עשר קפסולות. להשיג ברשתות השיווק וב-www.elite-coffee.co.il.

צילום: סטודיו שטראוס

תבואות: מיץ תפוחי עץ אורגני

100% תפוחי עץ, ללא תוספות שהן, כאשר כל התפוחים אורגניים – זה מה שמכיל המיץ החדש של החברה. מאחר ויש במיץ חלק מרכיבי הפרי, הוא אינו צלול אלא מעט עכור. ומה בנוגע לטעם? מתוק במיוחד, ולא חמצמץ כפי שחששנו שהוא יהיה. אבל כדאי לקחת בחשבון כי מדובר במיץ ממש מתוק – כדאי להוסיף לכוס קצת מים כדי ליהנות ממנו.

16.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

צילום: אייל גרניט

סוד: מרככי כביסה בהשראת ניחוחות מהטבע

שני המרככים החדשים של המותג מביאים איתם ניחוחות שאמורים להזכיר לנו את הטבע. הראשון נקרא Coconut Water ואילו השני – Summer Blossom, והם שונים זה מזה לא רק בניחוח, אלא במידת הדמיון למקור. זה בניחוח "מי קוקוס" לא ממש מזכיר את האגוז המפורסם, אלא יותר ניחוח כללי שאפשר להגדירו כ"טרופי". השני אכן משלב ריח של פרחים, אבל אלה יכולים להיות גם פרחי חורף או אביב, ככל שזה תלוי בחוש הריח והאבחנה שלנו. מעבר לכך, הם מספקים את הריכוך המבוקש ומוסיפים ריח שנשאר לזמן מה.

13.9 שקלים ל-900 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יפעת גורדון

טקילה סיירה רפסודו: מארז עם פלומה

הטקילה הזו אינה חדשה בישראל, אבל היא מוצעת כעת במארז חדש: קונים את הבקבוק ומקבלים יחד איתו רביעייה של פחיות משקה בטעם אשכולית אדומה, של המותג פלומה. הטקילה עצמה, אם אינכם מכירים אותה, עוברת יישון של שישה חודשים בחביות עץ אלון, והיא מכילה 38% אלכוהול. יחד עם המשקה המצורף, אפשר להכין קוקטיילים מוצלחים, ובראשם מרגריטה, כמובן.

89.9 שקלים, 700 מ"ל טקילה, 250 מ"ל כל פחית. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות אלכוהול.

צילום: יח"צ

DIADERMINE : סדרת Lift+ Super Filler

מותג הטיפוח הצרפתי הגיע לפני כשנה לישראל, והוא מציע שלוש סדרות ו-16 מוצרים שונים. סדרה זו של מוצרים מיועדת למצק את העור, תוך שימוש בחומצה היאלורונית ממוזערת וחמישה רכיבים פעילים נוספים, במטרה לספק חלופה להזרקה מקצועית של חומצה היאלורונית. הסדרה כוללת קרם יום, קרם לילה וסרום, והיא מיועדת לעור בוגר יחסית. האם המוצרים עומדים בהבטחה? לא ממש. כלומר, העור הפך להיות מוצק במידת מה, וזו נקודת זכות משמעותית. אבל אל תצפו שהתוצאה תהיה כל כך מספקת, עד שלא יהיה צורך בהזרקה. אם תוותרו על השאיפה הלא מציאותית, אתם תהנו מהמוצרים – העור הופך להיות רך, גמיש ובו זמן מעט יותר מוצק.

57.9-59.9 שקלים ל-40/50 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן