Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (5.12.19)

בין חיתולים חדשים לתינוקות ועד לשוקולד מפתיע למבוגרים, אלה המוצרים שניסינו השבוע. ויש משהו אחד שכדאי לכם לדעת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופרסל: ענני שוקולד

שיתוף הפעולה של הרשת עם Baronie הבלגית הביא להרחבת הנוכחות של המותג הפרטי שלה בקטגוריית השוקולד. זה קורה עם ההשקה של סדרת מוצרים חדשה זו, הכוללת חמישה מוצרים: בוטנים מצופים בשוקולד חלב או בשוקולד מריר, שוקולד חלב עם קורנפלקס ושקדים, שוקולד חלב עם תירס וקורנפלקס, ושוקולד חלב עם שבבי קוקוס וקורנפלקס. בעוד שהשניים הראשונים מוכרים יחסית, השלושה האחרים היו מסקרנים בזכות החיבור הלא-שגרתי של חומרי הגלם. אנו ניסינו את השילוב של שוקולד החלב עם התירס והקוקוס, והתענגנו על כל ביס. כל "ענן" דחוס ברכיבים השונים, יש בו כמות מפתיעה לטובה של שבבי קוקוס, וגם השוקולד עצמו איכותי יחסית.

10 שקלים ל-150 גרם.

צילום: שופרסל

CHIC: מסקרות למראה דרמטי ולהענקת נפח

שתי מסקרות חדשות השיק המותג, כל אחת למטרה אחרת. Mega Star Volume היא מסקרה להענקת נפח, ואילו Fatal Attraction היא מסקרה המיועדת ליצור מראה דרמטי של ריסים מלאכותיים. הראשונה, אותה ניסינו, מבוססת על נוסחה שמטרתה להגיע לעיבוי מקסימלי, בשילוב מברשת סיליקון מתאימה. במבחן הניסיון, קשה להגיד שהיא עמדה במילה שלה. כלומר, הריסים אכן הפכו להיות עבים יותר, וכך הריסים קיבלו מראה יותר מלא ונוכח. אבל העיבוי לא היה מקסימלי, בהשוואה למוצרים אחרים שניסינו והכרנו בעבר. בנוסף, גם המברשת לא היתה מהנוחות והיעילות שפגשנו. במילים אחרות, המסקרה עושה עבודה טובה, אבל יש טובות ממנה.

49 שקלים ל-14 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, השיווק ופרפומריות ברחבי הארץ.

צילום: אלון גנון

קרליין: Peel-off Mask לעור הפנים

סדרת המסכות החדשה של החברה מספקת מענה לכל הצרכים העיקריים של טיפוח עור הפנים. שלושתן זהות זו לזו בשיטת השימוש בהן – הן מתייבשות על העור ואז מתקלפות ממנו. האחת, Purifying Charcoal, היא מסיכת פחם להסרה של לכלוך, תאי עור מתים, שומן ושאריות איפור; Firming Silver היא מסכה לניקוי עמוק של הנקבוביות, ויש בה רכיבים שאמורים לעזור במיצוק בעור; ואילוNursing Gold  היא מסיכה המנקה את העור ומספקת לו לחות בו זמנית. מתוך השלוש, ניסינו את מסיכת הפחם – הייבוש שלה היה קצת יותר איטי ממה שצפינו, אבל הקילוף שלה היה קל יחסית. הניקוי של העור היה מספק, והעור הפך להיות יותר נקי ורענן לאחר מכן.

49.9 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם וב-www.careline.co.il.

צילום: דני לרנר

 

קימברלי קלארק: HUGGIES Extra Care

סדרת החיתולים החדשה משלבת את מה שהחברה מתארת כ"כריות ספיגה רכות" להגנה על עור התינוק, תוך שימוש ב"חומרים אווריריים במיוחד המאפשרים לעור התינוק לנשום". הסדרה כוללת חיתולים בכל המידות, מ-NB ועד 5. התינוקת שלנו קיבלה חיתולים במידה 4, וגם היא וגם אמא שלה היו מסופקות – הם מתלבשים בקלות על הגוף, נוחים מאוד לתינוקת עצמה, מבלי ליצור לחץ כלשהו. הם סופגים מצוין את מה שיש לספוג, והעור של התינוקת נותר ללא גירוי כלשהו.

מ-31.9 שקלים ל-34-48 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: האגיס

כדאי לדעת

אחרי שהיא פועלת כבר כמה שנים בישראל, פתחה רשת קסימי ווג את סניף הדגל שלה בישראל. המיקום הנבחר הוא קניון עזריאלי תל אביב, והחנות עצמה משתרעת על פני 200 מ"ר. זו אינה חנות גדולה גם ביחס לחלק מהמתחרים, אבל היא מצליחה להציע את מגוון המוצרים הרחב של הרשת. למי שאינו מכיר, קסימי ווג היא רשת יפנית, אחת מיני כמה רשתות שפועלות כיום בישראל. כולן מבוססות על אותו קונספט: ערב רב של מוצרים בקטגוריות רבות, מאלקטרוניקה ועד עיצוב הבית, בעיצובים שונים ובמחירים זולים. החנות החדשה כוללת ציוד משרדי, אביזרים לבית וגאג'דטים אלקטרוניים, אופנה, צעצועים, אביזרי טיפוח ואיפור, מוצרים לאמבטיה, מוצרי היגיינה ועוד. היא מתוכננת באופן שקל לטייל בה, אך עומס הפריטים וריבוי הקטגוריות מחייב סבלנות רבה כדי לוודא שלא מפספסים דבר. המחירים? עד 99 שקלים. למשל, כוסות מ-9.9 שקלים, עכבר למחשב ב-19.9 שקלים, בשמים ב-29.9 שקלים ועוד.

צילום: עידו מלר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן