Skip to content

"טבע וגוף": תערוכת צילום חדשה לאביבה רוזן

לאביבה רוזן, עיתונאית, תסריטאית, מחזאית וסופרת, החיים החמיצו פנים כלימונים מרים. היא לא ויתרה וסחטה אותם ללימונדה מתוקה ויפה המוצגת בתערוכת צילום חדשה שתיפתח בבית יד לבנים ברמת גן, ב 20.12.19
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תערוכת הצילום "טבע בגוף" עוסקת בחיים. רוזן מתעדת שלושה מיקומים מלאי חיים בעיר מגוריה. הפארק הלאומי והספארי משמשים כתפאורה חיה לצילומי הטבע שלה ואילו צילומי הגוף מתרכזים בתנועה של בנות מגמת המחול של בי"ס תיכון בליך, בה למדה בתה.

צילום: אביבה רוזן

אביבה מספרת כי "החיים זרקו עלי לימונים קשים ומרים בבת אחת, הפכתי אותם ללימונדה שלא מפסיקה להניב ולהפתיע. במרץ 2014 חטפתי שלושה לימונים ישר לפנים: אמי נפטרה, אבי אושפז באותו יום ועשרה ימים לאחר מכן אני גיליתי גוש בשד. סרטן. יום אחרי פטירתו של אבי התבשרתי שאני זקוקה לכימו. כחלק ממאבקי בסרטן, התחלתי לעשות הליכות בפארק. עבורי, מתעמלת מסורה בחדרי כושר, זה לא היה כל כך טבעי. התאמצתי. לאחר שפתחתי את חדר ההקרנות בשבע בבוקר, מיהרתי לפארק הלאומי להליכה. את ההליכה ליוויתי במוזיקה וצילום בסלולרי. הצילום הוא הלימונדה שלי, והוא רק ממשיך להעשיר אותי (לא כלכלית). לפני שנתיים רכשתי את המצלמה הראשונה שלי, ומאז זכיתי בפרסים והצגתי בתערוכות שונות, כולל תערוכות בינלאומיות".

צילום: אביבה רוזן
צילום: אביבה רוזן

פתיחת התערוכה תלווה באירועים מעניינים: בנות מגמת מחול של בליך ירקדו בין הצילומים ומתוך אינטראקציה איתם. צלמים יוזמנו לצלם את הרקדניות, הצילומים יוצגו בתערוכה וירטואלית בפייסבוק ומתוכם ייבחרו שלושה שיודפסו.

במהלך התערוכה יתקיים רב שיח בנושא צילום מחול, בו יספר אושר פרטובי, מטובי צלמי המחול בארץ, על הטכניקות המתאימות לנושא ועל התחום.

בית יד לבנים רמת גן, מעלה הבנים 31. פתיחה יום ו' 20.12.2019 בשעה 10:00

נעילה: 12.1.2020

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן