Skip to content

חשד לפשע שנאה: עשרות צמגים נוקבו וכתובות שנאה רוססו

מחבלים אלמונים חדרו לכפר מנשיה זבדה וחיבלו בצמיגי למעלה ממאה מכוניות. המשטרה הקימה בסמוך למסגד הכפר חפ"ק להרגעת הרוחות והביאה את אנשי מס רכוש לטפל בנזקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבלים אלמונים ביצעו היום (חמישי) לפנות בוקר פשעי שנאה וחבלה בישוב מנשיה זבדה שבגליל התחתון. צמיגיהם של כ 120 מכוניות נוקבו ועל פני מבנים ובסמוך למסגד שבכפר רוססו כתובות נאצה וביניהן: "מוחמד חזיר", "ערבים אויבים לגרש או להרוג", "ערבים החוצה" ובנוסף רוסס מגן דוד על פני אחד מהרכבים. במשטרה הבינו כי במגזר הערבי והפלסטיני הגיעו מים עד נפש. מאות מקרי חבלה וריסוס כתובות שטנה, אירעו בשנה החולפת והקודמת לה בשטחים הכבושים. בשנה האחרונה הפעילות החבלנית זולגת לכפרים ערביים בישראל.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
החפ"ק שהקימה המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
החפ"ק שהקימה המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

להרגעת הרוחות הקימה המשטרה חפ"ק בפיקוד משטרת ישראל והודיעה כי כוחות משטרה רבים מנהלים חקירה רחבת היקף . תוך כך הזניקה המשטרה את נציגי מס רכוש לכפר על מנת להקל על התושבים ולפשט את הטיפול בנזקים שנגרמו.
מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה ונציגי מס רכוש פועלים בכפר במטרה לחזק את בטחון התושבים, ולסייע להם בתיקון הנזקים והחזרת המצב לקדמותו", וכי "משטרת ישראל רואה בחומרה ומוקיעה כל פשעי שנאה לאומנית ותפעיל את כל האמצעים שברשותה בשילוב גורמים נוספים, לאיתור זהות החשודים ולהבאתם לדין".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן