Skip to content

תנובה תפצה אלמנת זכיין בקו חלוקה של מוצרי חלב

האלמנה תבעה כמיליון שקלים עבור הזכויות בקו החלוקה שניטלו ממנה, והשופט קיבל את התביעה באופן חלקי, וקבע פיצויים על הפסקת קו השירות והחלוקה בסך 250 אלף שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האלמנה תבעה  כמיליון שקלים עבור הזכויות בקו החלוקה שניטלו ממנה, והשופט קיבל את התביעה באופן חלקי, וקבע פיצויים על הפסקת קו השירות והחלוקה בסך 250 אלף שקל

מאת אבירם זינו

בית המשפט השלום בתל אביב פסק היום (א') פיצוי לאלמנת זכיין בקו חלוקת מוצרי טנא נוגה. בעקבות הסכם הרכישה של חברת טנא נוגה על ידי תנובה, בזמן שבעלה הלך לעולמו, לא קיבלה האלמנה פיצויים על הפסקת קו השירות והחלוקה. השופט רחמים כהן פסק לזכותה 250 אלף שקלים.

יצחק אפרהימי ז"ל רכש בשנת 1994 קו חלוקה באזור אשדוד של מוצרי חלב מטעם חברת "טנא נוגה", בסך של 65 אלף שקלים. הזיכיון נרכש משותפות "איצקוביץ את לוי", שהייתה בעלת זיכיון ההפצה של כל מוצרי החברה. החל באותו יום עבד בקו החלוקה בהפצת המוצרים.

בשנת 1999 חתמו על הסכם נוסף, לפיו זכויות ההפצה של "איצקוביץ את לוי" יעברו לבעלותו של אפרהימי. חודשיים לאחר מכן חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה בינה לבין טנא נוגה, בתמורה למחיקת חובות בסך של שני מיליון שקלים. המנוח, שכלל לא ידע על הסכם זה, המשיך להפיץ את מוצרי החברה עד לשנת 2008, אז נפטר. אשתו, לילי אפרהימי, המשיכה להפעיל את הקו באמצעות עוזרו של בעלה עוד מספר חודשים, עד שחברת טנא נוגה חדלה מלהעביר לה מוצרים לקו החלוקה.

לילי תבעה לקבל כמיליון שקלים עבור הזכויות בקו החלוקה שניטלו ממנה, והשופט קיבל את התביעה באופן חלקי, וקבע כי היה על החברה לשלם לה עבור החודשים בהם הייתה צריכה לקבל הודעה מוקדמת על הקו שהופסק. השופט פסק לזכותה 225,000 שקלים עבור 4.5 חודשי הודעה מראש, אשר להם הייתה זכאית, אך לא ניתנו לה, וכן פיצוי עבור עוגמת נפש, אשר נגרמו לה כתוצאה מהתנהלות הנתבעת, בסך של 25,000 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן