Skip to content

שלושה, מי יודע? ארבעה, השופט יודע

נהג מעכו ושני חבריו הורשעו בנהיגה במהירות מופרזת של 213 קמ"ש, בכביש החוף. הנהג נשלח להירגע לארבעה חודשי מאסר, שאיו להמירם בעבודות שירות. הסיפור נחשף כאשר השלושה העלו סרטון ליו-טיוב שמתעד את ה"טיסה בגובה נמוך"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג מעכו ושני חבריו הורשעו בנהיגה במהירות מופרזת של 213 קמ"ש, בכביש החוף. הנהג נשלח להירגע לארבעה חודשי מאסר, שאיו להמירם בעבודות שירות. הסיפור נחשף כאשר השלושה העלו סרטון ליו-טיוב שמתעד את ה"טיסה בגובה נמוך"

מאת אליק מאור

בית משפט השלום בעכו גזר היום (שני) ארבעה חודשי מאסר על נהג ושישה חודשי מאסר על תנאי לשני חבריו, בני 24, מעכו, שהורשעו בנהיגה במהירות מופרזת של 213 קמ"ש, בכביש החוף. שופט התעבורה בבית משפט השלום בעכו, יעקב בכר, שלח את השלושה לחשוב על ה"טיסה בגובה נמוך". את הנהג לארבעה חודשים בכלא, שאין להמירם בעבודות שירות.

הנהג, יעקב ויצמן, נקנס גם בשלושת אלפים שקלים והשניים האחרים, ציון ברכה ואלון חיימוב, באלפיים שקלים קנס כל אחד ושישה חודשי מאסר על תנאי.

המקרה נחשף כי הצעירים לא הסתפקו בנהיגה הפרועה במהירות המדהימה, והתפארו במעשיהם. הם העלו סרטון, שמתעד את הנהיגה, לאתר  YouTube. בסרטון הם נראים חוגגים בעת הנהיגה. ואכן, בגזר הדין ציין השופט בכר, כי "מדובר התנהגות חסרת אחריות, שהייתה יכולה להוביל לקיפוח חיי אדם". הוא הבהיר, כי מעיון בסרטון, אפשר להתרשם שהנאשמים נראו כמי שעורכים ברכב מסיבה – נתון שמוסיף נופך של חומרה למעשה עצמו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן