Skip to content

מאבקי כוח בין משרדי הממשלה העיבו על פתיחתה של ועידת הגליל

אתמול זימנה לשכת ראש הממשלה את ראשי הרשויות בגליל לפגישה דחופה עם רוה"מ דווקא היום, בחיפה, בזמן בו אמורה להתקיים ועידת הגליל השישית בנהריה, ביוזמת השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול זימנה לשכת ראש הממשלה את ראשי הרשויות בגליל לפגישה דחופה עם רוה"מ דווקא היום, בחיפה, בזמן בו אמורה להתקיים ועידת הגליל השישית בנהריה, ביוזמת השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום

מאת אליק מאור

ועידת הגליל השישית, שמארגן המשרד לפיתוח הנגב והגליל, בראשות המשנה לראש הממשלה, השר

סמל הוועידה
סמל הוועידה. תוכננה לפני שלושה חודשים

לפיתוח הנגב והגליל והשר לשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום, נפתחה הבוקר בהיכל הספורט בנהריה תחת צל כבד, וסימן שאלה גדול הוצב על עצם הפתיחה.

ל"מגפון" נודע, כי אתמול זימנה לשכת ראש הממשלה את ראשי הרשויות בגליל לפגישה דחופה עם רוה"מ דווקא היום, בחיפה, במסגרת הוועידה הכלכלית של המגזר הערבי. במהלך אתמול והיום נעשו ניסיונות לשכנע ראשי רשויות להגיע לוועידה בחיפה, ביוזמת לשכת ראש הממשלה.

ועידת הגליל השישית הוכנה מבעוד מועד והוחלט עליה לפני כשלושה חודשים, בעוד שהוועידה בחיפה הוכנה במהלך השבוע האחרון. נראה כי מתחולל מאבק בין שני המשרדים והריח הנישא באוויר הוא ריח בחירות, פריימריז ומאבק על השליטה בליכוד.

ראש המועצה האזורית מטה אשר, יהודה שביט, מבאי ועידת הגליל, אמר הבוקר: "קיבלתי אתמול את הפנייה להגיע בדחיפות לחיפה. הודעתי שאיני מתכוון להגיע היות שהגליל חשוב לי והוועידה כאן חשובה לי לאין ערוך יותר ממאבקי הכוח בין משרדי הממשלה". כך גם עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל: "למרות ההזמנה הדחופה שקיבלתי, אני מעדיף להישאר כאן".

הוועידה נפתחה באווירה טובה בדרך כלל. סייג לכך הוא שראש עיריית נהריה, ג'קי סבג, עמד מחוץ לאולם הוועידה וסימן באצבעו על פעילי מחאה שלדעתו יפרו את הסדר. הם התבקשו להחזיר את אישורי הכניסה וכניסת חלק מהם נמנעה. למען הגילוי הנאות, גם כתבנו נמנה על המוזהרים.

בוועידה ישתתפו נשיא המדינה שמעון פרס, יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, ראשי רשויות מהגליל, שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, שלום שמחון, שר האוצר, יובל שטייניץ, שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, סגן השר איוב קרא, מנהלי בתי חולים ומרכזים רפואיים בצפון ואישים נוספים.

.

1 Comment

  1. רוחמה
    20 במרץ 2012 @ 17:21

    בושה. לא מתה על השר שלום, אבל נתניהו, עד שהוא לא דורך עליו, ומסובב חזק את הרגל, הוא לא נרדם טוב.
    מגעיל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן