Skip to content

אמנות וסיורים בתל אביב מסוף שבוע זה

השבוע מתקיים אירוע הפתיחה של שנת האמנות, סופשבוע של אמנות במוזיאון תל אביב. מהשבוע ולמשך חצי שנה, יתקיימו סיורי אמנות שונים ברחבי העיר במבחר נושאים - ללא תשלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

השבוע מתקיים אירוע הפתיחה של שנת האמנות, סופשבוע של אמנות במוזיאון תל אביב.
מהשבוע ולמשך חצי שנה, יתקיימו סיורי אמנות שונים ברחבי העיר במבחר נושאים – ללא תשלום

מאת עירית רוזנבלום

שנת האמנות של תל-אביב-יפו נפתחת מחר לסופשבוע של אמנות, באירועי השקה שיימשכו ארבעה ימים, עד שבת ה-24 בחודש. במסגרת האירועים ייפתח מוזיאון תל-אביב, לראשונה, למשך 24 שעות ברציפות, ויארח שורה של פעילויות מיוחדות, שיאפשרו למבקרים לחוות אותו באופן שטרם נראה. אירוע הפתיחה הרשמי של שנת האמנות, שייערך ברחבת המוזיאון, ישלב יצירות אמנות שהוכנו במיוחד לאירוע, פעילות אמנותית בשילוב של הקהל, במת הופעות ומסיבה. בין האירועים – מעבודות של אנסלם קיפר וסיגלית לנדאו במוזיאון תל אביב לאמנות, ועד הופעות חיות של איזבו ובום-פם.

לסייר באמנותי

מסיירים בתל אביב. חצי שנה ללא תשלום
מסיירים בתל אביב. חצי שנה ללא תשלום

מסוף שבוע זה ולמשך חצי שנה, יתקיימו סיורי אמנות שונים ברחבי העיר במבחר נושאים – ללא תשלום. ביניהם, סיי צ'יז – סיור צילום עירוני בפינות החמד בעיר, בכל חודש באזור מתחלף: שדרות רוטשילד/אזור שינקין/גן החשמל. כל מצלמה מתקבלת בברכה; נשים יוצרות בתל-אביב – דמותן של נשים יוצרות כפי שהן משתקפות בסיפורי חייהן ואהבותיהן בתל אביב, משנות השלושים ועד שנות השבעים. על לאה גולדברג ואהבותיה, על הרומן שהסעיר את היישוב בין רובינא ופן, על יונה וולך ועל משולש רומנטי מפורסם; אמנות קונספטואלית בתל אביב – טיול בין פסלי החוצות בלבה האורבאני של העיר, לאורך שדרות רוטשילד. בין חנויות, כיכרות ורחובות הומי אדם ומכוניות, מוצבים פסלים המהווים אתנחתא תרבותית-אמנותית. הסיור יספק רקע על הפסלים המלווים אותנו יום יום, תוך התעכבות על הווי השדרות ועל המבנים המעניינים שלאורכן.
סיורים נוספים: סיור גרפיטי וסיור גלריות בדרום תל אביב.

ההרשמה תתבצע באמצעות הרשמה אינטרנטית, בדף נפרד באתר העמותה לתיירות של אביב-יפו, בו תופיע רשימת הסיורים המלאה. בכל רישום ניתן לרשום עד 4 משתתפים, לאחר ההרשמה, מקבל המסייר את נקודת המפגש של הסיור.
משך הסיורים : שעה וחצי, כמות משתתפים: 30 איש.
כתובת האתר:
www.visit-tlv.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן