Skip to content

גברים עם משקפיים – תאווה לעיניים

100% מהדוגמנים שהוצגו לפני נבדקים בסקר נתפשו כיותר סקסיים, כשירים יותר להעסקה ואינטליגנטים יותר כאשר הרכיבו משקפיים. מאת גרשון גירון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

100% מהדוגמנים שהוצגו לפני נבדקים בסקר שנערך באחרונה נתפשו כיותר סקסיים, כשירים יותר להעסקה ואינטליגנטים יותר כאשר הרכיבו משקפיים (למען הגילוי הנאות נציין שאת הסקר ערך אתר למכירת משקפיים)

מאת גרשון גירון

גרשון גירון
"כדור תותח על" חמוש במשקפיים

 Men seldom make passes
.At girls who wear glasses

 "מעט נשים עושות עיניים / לגברים עם משקפיים", בפרפראזה על השורות הנ"ל מתוך השיר של דורות'י פרקר.

הכצעקתה? ומה לגבי גברים קירחים? ואלה שהם גם וגם, בעוונותיהם הרבים?

 אתר שיווק המשקפיים Selectspecs  ערך לאחרונה סקר רחוב בלונדון כדי לברר האם משקפיים משנים את הדרך שבה אנשים רואים את מרכיביהם.

באמצעות תמונות של חמישה אנשים שונים (עם ובלי משקפיים), ביקשו הסוקרים מהעוברים והשבים לדרג מבחר מהתצלומים בהתבסס על הקריטריונים הבאים:

  •  משיכה
  • אינטליגנציה
  • אמינות
  • כשירות להעסקה
  • משיכה מינית

 ואפילו הם, בעלי עניין מובהקים, הופתעו מהתוצאות. 100% מהדוגמנים נחשבו על ידי הציבור סקסיים יותר, כשירים יותר להעסקה ואינטליגנטים יותר כאשר הרכיבו משקפיים. אחד מהדוגמנים נתפש 75% סקסי יותר עם משקפיים על חוטמו. כללית, נשים העריכו שגברים מרכיבי משקפיים הם 60% יותר סקסיים מאשר בלעדיהם.

 המסקנה המתבקשת מאליה – אם אתה רוצה לסובב ראשים, עליך למשקף את עצמך לדעת.

 טוני ראסל, אופטיקאי מדופלם, מרחיב: "משקפיים יכולים באמת לשנות אופי, וכאשר בוחרים אותם היטב, הם מדגישים את צדדיך הטובים ביותר".

 נשים מבחינות בין גברים מתקרחים לגברים קירחים

 והקירחים? בסקר שנערך לפני שנים אחדות נשאלו נשים לדעתן על גברים קירחים, האם הן נמשכות אליהם? 27% מהן השיבו בשלילה: "יותר מדי מהם תקועים ושקועים בהופעתם החיצונית".  73% השיבו בחיוב: "כן, אישה אמיתית תתייחס לגבר בגלל מה שהוא".

 בהמשך מתברר שנשים מבחינות בין גברים מתקרחים לקירחים. "כן, אני חושבת שגברים קירחים מושכים יותר ממתקרחים", אמרה אחת, וחברתה הוסיפה: "אני שונאת גבר שמנסה להסתיר את קרחתו בכמה אניצי שיער". אחרת אף תרמה עצה: "יש גברים שכאשר הם מתחילים לאבד שיער פשוט מגלחים אותו, ו'כדור תותח' מבהיק יכול להיות סקסי מאוד". ציטוט אחרון ומשכנע לקינוח: "פגשתי לא מזמן גבר קירח והייתי נינוחה לגמרי, בקושי הבחנתי בכך. היעדר השיער הבליט עוד את עיניו המדהימות. אבל בעצם, מעניין אותי יותר מה שנמצא בתוך האדם ואי אפשר להפגין אותו במראה".

 שאלתי בצ'אט כמה ממכרותיי לדעתן על גברים ממושקפים וקירחים.

 "הגבר הזה בטוח עבורי, הוא לא יפגע בי"

 "קרחת, אוהבת לראות את הראש…  נדמה לי שאני קרובה לתוך 'הבפנים' שלו, אוהבת לגעת, ללטף, פשוט נעים.. אוהבת לראות מצח, וזו לא קלישאה… שמצח גבוה, יש רק לחכמים…. בדקתי!" כמה חושני, נכון? לא פלא, ע' היא קונדיטורית מעולה. ומה דעתה על גברים ממושקפים? "משקפיים? את העניין הזה לא ממש בדקתי, ובעצם מרבית הגברים שלי הרכיבו משקפיים, משהו מאוד רגיל עבורי…..  סוג של חנוניות, שמשדרת לי סוג של ביטחון … הגבר הזה בטוח עבורי, הוא לא יפגע בי. וכשהוא מסיר אותן לרוב זה רק בסקס, או בעצם כשהולכים לישון".

 מכרה אחרת, בנקאית, נקרא לה ב', נזהרה יותר בדבריה: "אין לי חברים קירחים, בעלי עדיין נושא את שערותיו…. אני אוהבת גברים עם רעמת שיער, לא עושה לי את זה כאישיו". לשאלתי אם תדחה גבר רק משום קרחתו השיבה בכנות: "אדחה אותו אם הוא יהיה נמוך ושמן, שמנגוץ". כששאלתי אותה איך נתפש בעיניה גבר ממושקף ענתה ב': "מעדיפה בלי, אבל אין שום התייחסות מיוחדת". כאשר ניסיתי לחדד ושאלתי את ב' אם תכונות אחרות חשובות יותר, לדעתה, היתה תשובתה: "אולי לדעתך זה עושה אותו יותר 'אינטלקטואל', אבל מבחינתי הוא פשוט קצר רואי". בכל זאת, לפני שנפרדנו הבנקאית הפשירה קמעה: "מאוד חשובות העיניים, מה הן מספרות", חתמה.

 ק', אינטלקטואלית בעצמה, אמרה על כך: "גברים ממושקפים וגברים קירחים זה לא דומה. כמעט הפוך. קרחת לפי אבא שלי (שנפטר עם ראש מלא שיער) היא סימן ברור לגבריות. כלומר להורמון הגברי הדומיננטי. משקפיים לעומת זאת הם הפרדה שנותנת תחושה של מגננה וחולשה, רט באטלר מול וודי אלן".

 "או קוז'אק?" תרמתי דמות אייקונית של "ראש ביצה" מהמסך הקטן.

 "גם הקרחת היא מיקסום של המגע. והמשקפיים הם מחסום נכון. אבל יותר מתחשק לנגוע במלך סיאם".

 "ומה לגבי השילוב?", התענייתי.

 "מבלבל, תן לי לחשוב, זה לא הולך ביחד!"

 "הרי לפנייך דוגמה חיה ובועטת", הכרזתי בחיוך.

 "הקרחת היא יותר טבע. יש בה משהו ברדלסי. אצלך בייחוד, והמשקפיים הם לגמרי תרבות, פרופסורי, בעצם, יש לך משקפיים. שכחתי".

 "-אז נשים נמשכות לשילוב הזה?" הקשיתי.

 המקרה שלך לא מוכיח כלום על אחרים", סיכמה במחמאה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן