Skip to content

פתאום נינט טייב היא "הבוגדת התורנית" בעיני הישראלי הנעלב

היא לא אמרה שהיא רואה את עצמה עוזבת את הארץ, בטח שלא מהגרת. אז על מה ההתנפלות? מאת דני סידס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמעתי את כל הראיון עם נינט. היא לא תקפה את המדינה, לא את צה"ל, לא הודיעה שברצונה לבקר על ה"מרמרה" ולא חיזקה את ידיו של בשאר אסד. כלום. היא גם לא אמרה שהיא רואה את עצמה עוזבת את הארץ, בטח שלא מהגרת. אז על מה ההתנפלות?

מאת דני סידס

נינט טייב אמרה שהיא רואה את עצמה חיה בארץ ניכר. ממש על כותרות הסיום של ראיון טלוויזיה באורך חצי שעה היא נשאלה אם היא רואה את עצמה גרה לא בישראל. השאלה הגיעה בהקשר לשאלה קודמת על האלבום באנגלית שהקליטה בליברפול, ועל הרצון שלה להופיע בכל מקום אפשרי. היא ענתה שכן, היא רואה את עצמה חיה לא פה. היא לא אמרה שהסיבה לרצונה לגור בחו"ל קשורה לרצון לפתח קריירה בינלאומית, אבל אפשר בהחלט לעשות את ההקשר הגיוני.

מפנים אצבע מאשימה
אצבעות מאשימות (צילום: Teerapun / FreeDigitalPhotos.net)

הכותרת שיצאה מהראיון: "אני רואה את עצמי עוזבת את הארץ". כמות התגובות היתה, כצפוי, היסטרית. אנשים נפגעו עד עומקי נשמתם, נעלבו בשם הדגל והמדינה ואיחלו לנינט כישלונות, ביזיונות ומחלות שונות. אני מוכן להמר שכל ה'מאחלים' אפילו לא צפו בראיון לפני ששיחררו את חרצובות מקלדתם.

נכון לעכשיו הטוקבק העדכני ביותר לידיעה על 'ירידתה מארץ' של נינט הוא: "אמן תעזבי לא יכול לסבול את הפרצוף שלך, מגעילה יורקת לבאר שממנה היא שותה תלכי לקיבינימט….אלה הם גיבורי התרבות שלנו וכך אנחנו נראים פתטים ועלובים כמו הפלצנית הזו". יותר ממאתיים טוקבקים קיבלה הידיעה, רובם בסגנון האלגנטי הזה.

נינט בשבוע האופנה
נינט בשבוע האופנה (צילם: רפי מיכאלי)

שמעתי את כל הראיון עם נינט. זאת היתה ההתייחסות היחידה שלה לסוגיה היכן אולי תגור בעתיד, בהתאם להתפתחות הקריירה שלה שם, אם בכלל. היא לא תקפה את המדינה, לא את צה"ל, לא אמרה מילים רעות על ביבי או על השלטון, לא הודיעה שברצונה לבקר על ה"מרמרה" ולא חיזקה את ידיו של בשאר אסד. כלום. היא גם לא אמרה שהיא רואה את עצמה עוזבת את הארץ, בטח שלא מהגרת.

אבל שום דבר מזה לא מעניין את הישראלי הנעלב. פתאום היא זמרת זבל, מכוערת, פלצנית, כישלון קולוסאלי, יורקת לבאר בקיצור – בוגדת. בוגדת במדינה שגידלה אותה. לכי לסוריה עם חנין זועבי, נראה אותך שרה שם.

למדינה אין חלק בכל זה

אפשר להגיד הכול על בר רפאלי, ג'קו אייזנברג, אושרי כהן ועכשיו על נינט, אבל אי אפשר לומר שהמדינה עשתה אותם ושרק בזכות ישראל הם הגיעו לאן שהגיעו. לכל היותר אפשר לומר ש"כוכב נולד" עשתה את נינט ואת ג'קו, והיופי והתעוזה של בר רפאלי הביאו אותה אל שערי המגזינים ואל זרועותיו של דיקפריו. למדינה אין חלק בכל זה. מובן שהמדינה לא חייבת כלום לקריירה של כל אלה, ולא ראוי שהסלבס מצדם יתקפו את המדינה שבה נולדו, ובטח שלא ידרשו ממנה תמיכה או גיבוי. רוצים להצליח בחו"ל? המדינה קטנה על השאיפות שלכם? שאו ברכה ודרך צלחה.

נינט לא יצאה נגד אף אחד, אבל עכשיו היא הבוגדת התורנית. וכשעוד סלב עולה על מוקד הבוגדנות, חתירה תחת המדינה והאשמות על השתמטות, אני נזכר במאות אלפי הישראלים שירדו מהארץ (ועוד יירדו). אלה שנמצאים בכל פינה על הגלובוס, בלי מחשבה קלה שבקלות לחזור לכאן. מעבר לים, איפה שנוח וקל להם, הם מרשים לעצמם בלי בושה לדבר כציונים דגולים וכפטריוטים ישראלים חסרי פשרות. רובם ברחו מכאן רק כי לא היה להם נוח כלכלית או חברתית ונשארו שם, אבל יש להם חוצפה לדבר על נושאים שבוערים כאן כאילו הם חיים את המציאות בישראל כמו תושבי המקום. עכשיו הם בטח מקללים את נינט על מה שאמרה.

ומה בעצם היא אמרה? שהיא רואה את עצמה מפתחת קריירה בינלאומית ושכל מה שהיא רוצה זה לשיר איפה שיתנו לה. ואם בשביל זה היא תצטרך לגור קצת בחו"ל, אז אין לה בעיה. גם לי אין בעיה עם זה, אבל זה כנראה כי אני בעצמי בוגד וגיס חמישי.

צילום: Teerapun / FreeDigitalPhotos.net 

4 Comments

  1. Or
    22 במרץ 2012 @ 19:37

    ברגע שהיא תצליח בחו"ל כולם יגידו השכל היהודי וכמה שהיא מביאה כבוד לישראל! כנראה ככה זה עובד…

  2. בני תבורי
    22 במרץ 2012 @ 16:39

    עושה רושם כי ללא האקט של רדיפת "בוגדים" אין ליהודיסטים ולציוניסטים תקומה.

  3. gיא
    22 במרץ 2012 @ 14:25

    פני המנהיגים כפני העם… פטריוטיות מזויפת, שלא מתבטאת חלילה בעשיה כלשהי למען המדינה, אלא רק יציאה אגרסיבית נגד מי שמעיז לבקר, להשמיע אולי תהיה קטנה, ספק קליל.
    אין מקום לאלה בישראל 2012.

  4. pj
    22 במרץ 2012 @ 13:25

    תודה רבה דני סידס על האומץ והיכולת להגיד את מה שצריך להגיד! קל מאוד לאנשים ללחוץ על ההדק וללכלך, תמיד ללכלך. אבל הצביעות וההתחסדות הנוראית שיש כאן לא זוכה מספיק, לצערי, להתיחסות תקשורתית ועל כן שמחתי מאוד לקרוא את מילותיך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן