Skip to content

הסכם שיתוף פעולה נחתם בין ישראייר ורויאל ג'ורדניאן

הסכם שיתוף פעולה נחתם בין ישראייר ורויאל ג'ורדניאן. ישראייר תבצע טיסות לעמאן בימי שני ורביעי והנוסעים יוכלו להמשיך בחברה הירדנית לכל יעדיה במזרח הרחוק. אורי סירקיס: "שת"פ ראשון של הקבוצה בעולם התעופה הבינלאומי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ישראייר תבצע טיסות לעמאן בימי שני ורביעי והנוסעים יוכלו להמשיך בחברה הירדנית לכל יעדיה במזרח הרחוק * אורי סירקיס: "שיתוף פעולה  ראשון של הקבוצה בעולם התעופה הבינלאומי"

מאת עמי אטינגר

חברת ישראייר מקבוצת אי.ד.בי  וחברת התעופה הירדנית, רויאל ג'ורדניאן, חתמו על הסכם שיתוף פעולה, שבמסגרתו יטוסו הנוסעים מנתב"ג לעמאן בישראייר ומשם ימשיכו במטוסי החברה הירדנית למזרח הרחוק. בין היעדים נמנים בנגקוק, הונג קונג , בומביי, הפיליפינים וטוקיו.

על ההסכם חתמו, בסוף השבוע שחלף, אורי סירקיס, מנכ"ל קבוצת ישראייר, ומנכ"ל חברת התעופה הירדנית. הטיסות המשותפות יחלו ב-30 באפריל.

בנגקוק. צילום מויקיפדיה
בנגקוק. צילום מויקיפדיה

טיסות ישראייר לעמאן ייצאו מנתב"ג בשעה 9 וחצי בערב, בימי שני ורביעי, במטוס ATR-72. שיוכל לבצע באותו היום גם טיסות לאילת וגם לאחד האיים היווניים. השיטה תואמת את התוכנית האסטרטגית החדשה של קבוצת ישראייר, השואפת להפוך כל אבן מסחרית אפשרית ולמזער את זמן השהייה של המטוסים על הקרקע, על מנת להגדיל את הכנסותיה.

סינרגיה יוצרת קבוצת תיירות גדולה

קבוצת ישראייר כוללת, מלבד את חברת התעופה, גם את החברות נתור, יוסי טורס, סקי דיל, יוניטל ואיזי שאטל. ואילו קבוצת אי.די.בי. תיירות כוללת גם את החברות אופן סקיי, דיזנהויז, צבר ועידן חדש. סינרגיה הדוקה בין כל החברות תיצור את חברת התיירות הגדולה בישראל. בראיה כוללת זו, תוך ניצול העובדה שנציגות רויאל ג'ורדניאן בישראל, שייכת גם היא לקבוצה, נחתם ההסכם עם רויאל ג'ורדניאן.

"זהו שיתוף פעולה ראשון של הקבוצה בעולם התעופה הבינלאומי, מתאים לשאיפתנו ליישם את חזוננו להרחיב את פעילות ישראייר בקווי תעופה בינלאומיים, כדי שהנוסעים שלנו יוכלו להגיע באמצעותנו ליעדים רבים בעולם", מציין סירקיס.

ההסכם החדש מגביר גם את טיסות הישראלים בחברה הירדנית, היות והיא לא מפעילה טיסות בין נתב"ג ועמאן בימי שני ורביעי ועכשיו ישלימו לה את החסר הזה טיסות ישראייר. ההסכם החדש יאפשר לנוסעי ישראייר לטוס לעמאן ומשם במטוסי רויאל ג'ורדניאן ליעדיה במזרח הרחוק, במחירים אטרקטיביים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן