Skip to content

מוריסי: אופיע בקיץ בישראל

סולן הסמית'ס ואחד מאגדות הרוק הגדולות בכל הזמנים, מאשר בחשבון הטוויטר הרשמי שלו, שיופיע בישראל במהלך חודש יולי. מוריסי הופיע פעם אחת בארץ ב-2008. עדיין לא פורסמו מחירי הכרטיסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אלבום מופת. מוריסי. צילום: ויקיפדיה

סולן הסמית'ס ואחד מאגדות הרוק הגדולות בכל הזמנים, מאשר בחשבון הטוויטר הרשמי שלו, שיופיע בישראל במהלך חודש יולי. מוריסי הופיע פעם אחת בארץ ב-2008. עדיין לא פורסמו מחירי הכרטיסים

מאת פליקס טמסוט

כוכב הרוק הבריטי מוריסי, לשעבר סולן להקת הסמית'ס, יופיע בישראל בחודש יולי. הזמר אישר את דבר ההופעה בחשבון הטוויטר הרשמי שלו. מוריסי כותב שתאריך סופי להופעה יוכרז במהלך השבוע הבא. מחירי הכרטיסים להופעה לא צויינו בהודעה. מוריסי, אחד האמנים הגדולים שיצאו ממנצ'סטר בשנות ה-80 המאוחרות, כבר הופיע פעם אחת בישראל בשנת 2008.

כסולן להקת הסמית'ס, נחשב מוריסי לאחד מאבות הרוק הבריטי של ימינו. אלבום המופת של הלהקה, "The Queen is Dead", נבחר על ידי מגזין המוזיקה NME  כאלבום השני הגדול בכל הזמנים שיצא מהממלכה, והשפעות הכתיבה שלו, וההלחנה של חברו ללהקה ג'וני מאר, ניכרות במוזיקה הבריטית בכלל, וברוק הבריטי בפרט. 

מוריסי, יוצר דעתן, שנוי במחלוקת ומלא סתירות פנימיות, ידע עליות וירידות בקריירה הארוכה שלו, רצופת ההצלחות והמשברים. מאחורי המילים הבוטות, המבט הזועם והבעיטה במימסד, נחשף עצב עמוק ורצון כמעט נואש לאהבה. דורות רבים גדלו והתבגרו על הטקסטים החזקים והכנים של מוריסי ועל המוזיקה הנפלאה של ג'וני מאר.

המופע של מוריסי מצטרף להופעות של אמנים אחרים, שאישרו את בואם לישראל בקיץ הקרוב, בהם מדונה, רד הוט צ'ילי פפרס וליידי גאגא.

עוד בתרבות: ביקורת על הסרט "מים ואהבה" – סקס. זה כל הסיפור

וגם: הלו אירופה, אנחנו באים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן