Skip to content

שבוע האופנה תל-אביב 2011: נערת הרוק – שוגר דדי

מראה רוקיסטי ואפל מככב על המסלול בתצוגת האופנה של המותג הצעיר שוגר דדי מאת יעל אגמון נכט כשאני וחברותיי הגענו לשבוע האופנה במתחם התחנה בתל-אביב – אחרי שעות של בחירת בגדים המתאימים לאירוע – ציפינו לראות סלבריטאים הלבושים במותגי יוקרה מדהימים, אך בניגוד לציפיות הגבוהות נתקלנו רק בתיירים, באנשים שנקלעו למקום במקרה ובפאשניסטות אנונימיות. ברור […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מראה רוקיסטי ואפל מככב על המסלול בתצוגת האופנה של המותג הצעיר שוגר דדי

מאת יעל אגמון נכט

כשאני וחברותיי הגענו לשבוע האופנה במתחם התחנה בתל-אביב – אחרי שעות של בחירת בגדים המתאימים לאירוע – ציפינו לראות סלבריטאים הלבושים במותגי יוקרה מדהימים, אך בניגוד לציפיות הגבוהות נתקלנו רק בתיירים, באנשים שנקלעו למקום במקרה ובפאשניסטות אנונימיות. ברור שהתאכזבנו. באוהל הכניסה לתצוגה ציפתה לנו אכזבה גדולה אף יותר. אני לבשתי שמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד בשבילי, מה שהגביר את ציפיותיי והבליט אף יותר את היעדר הגלאם והשיק שציפינו לו. במקום זה, ראינו עשרות אנשים לבושים במותגים בינוניים כגון זארה ו- H&M.

>>> בואו לדבר על אופנה גם בפייסבוק שלנו

אולם, כשנכנסנו לתצוגת האופנה של המותג שוגר דדי חיכתה לנו הפתעה משמחת. המותג קלע בול! מנקודת המבט שלי בשורה השנייה, הרעיון המרכזי של הקולקציה היה להעמיס על הצופה כמה שיותר, בכל דגם ודגם. כדי לעשות זאת, בנות שוגר דדי הרכיבו כל דגם בשיטת השכבות, כאשר על כל דוגמנית הועמסו לפחות שתי חולצות. התוצאה: מראה רוקיסטי ואפל, שמתאים ליום-יום וגם לאירועים יותר חשובים.

מראה שכבות רוקיסטי אצל שוגר דדי
מראה שכבות רוקיסטי אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

אהבתי מאוד את החתכים והקרעים שהתווספו כדי ליצור תלת-ממדיות ועיצובים בעלי נפח. להגברת האפקט היה גם שימוש רב בפאייטים, מתכת, שרשראות מרובות, פיסות בד וכדומה.

חתכים וקרעים אצל שוגר דדי
חתכים וקרעים אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

גם עיצוב השיער והאיפור הוסיף מאוד לקונספט נערת הרוקנרול הכללי. השיער היה אסוף גבוה במין גולגול מפורק ופרוע במתכוון, והעיניים הובלטו באיפור כהה ואגרסיבי.

מראה נערת הרוק אצל שוגר דדי
מראה נערת הרוק אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

הדפסי החיות הכה טרנדיים כיכבו בהרבה מאוד דגמים ומתוכם בלטו מאוד הדפסי נמר ונחש. עם זאת, השימוש בהם היה בצורה מרומזת ומתאימה לקונספט של המותג.

מוטיבים חייתיים אצל שוגר דדי
מוטיבים חייתיים אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

מנגד, לא אהבתי את דגם השמלה הפרובוקטיבית, אשר היתה עשויה בחוסר טעם ובעיצוב לא מחמיא וזקן. הדוגמנית שלבשה אותה נראתה קירחת עם קסדת הטיסה הישנה שחבשה. קסדה נוספת כיכבה בדגם אחר שכלל הינומה שחורה מעליו, וחצאית רשת חושפנית ומוזרה מתחת. מוזר, לא ידעתי שקסדות הן באופנה.

הטייסת לא ממריאה אצל שוגר דדי
הטייסת לא ממריאה אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

באמצע התצוגה אחת הדוגמניות מעדה, מה שגרם לשרשרת הזהובה שלה ליפול מצווארה. השרשרת נשארה באמצע המסלול, בלי ששמו לב אליה, בעיקר לא הדוגמניות, שחייבות להביט קדימה במשך כל התצוגה. התוצאה – כמעט כל דוגמנית מעדה אחריה על השרשרת. שוגר דדי – פשלה?

הפינאלה אצל שוגר דדי
הפינאלה אצל שוגר דדי (צילום: יולה זובריצקי)

לסיכום, רוב הדגמים היו מאוד מוצלחים, מעניינים, עם מין פשטות מסובכת שניכרה בכך שכל דגם היה מורכב מהרבה פיסות מחוברות יחדיו. עם זאת, לדעתי הצלחתו של המותג שוגר דדי מוטלת בספק, כיוון שכדי לשרוד בעולם האופנה, צריך לא רק להפציץ בגלאם-רוק קטלני, אלא גם לתת איזשהו עידון, כדי שהבגדים יתאימו גם לנשים צעירות עם גזרה פחות מושלמת. בנוסף, כל הדגמים היו מבוססי שחור וצבעים כהים אחרים, והייתה חסרה לי קצת צבעוניות. אשמח לראות איך שוגר דדי מתפתחים בהמשך והאם תהיה שם סוג של התבגרות, שתגרום לבגדים להתעדן משהו.

  • יעל אגמון נכט היא פאשניסטה צעירה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן