Skip to content

ג'יימס בונד עוזב את המרטיני והשמפניה לטובת בירה

דבר אחד בטוח, בסרט הקרוב סוכן חשאי 007 לא ילחם בתאגיד כוהל ענקי מהולנד. היינקן חותמת על הסכם מימון עצום לסרט ג'יימס בונד החדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דבר אחד בטוח, בסרט הקרוב סוכן חשאי 007 לא ילחם בתאגיד כוהל ענקי מהולנד. היינקן חותמת על הסכם מימון עצום לסרט ג'יימס בונד החדש

מאת: שי שגב

דניאל קרייג, השחקן המגלם את ג'יימס בונד בסרטים האחרונים, ישלוף מכיסו את בירת הלאגר ההולנדית, היינקן, בסרט ג'יימס בונד ה-23 במספר, העומד לצאת לאקרנים באוקטובר: Skyfall.

כנראה שמשפט המחץ של המתנקש המלכותי: "shaken, not stirred", לא יישמע בסרט החדש, בשל הסכם פרסום עצום עם יצרנית המשקאות היינקן.

לפי ההסכם, השחקן הבריטי גם יככב במספר פרסומות טלוויזיה כשהוא לוגם מן המשקה. במקביל, פניו של קרייג תופענה על מארזי בקבוקים ושאר מותגי שיווק של החברה.

הקמפיין הנוכחי הוא שיתוף הפעולה הגדול ביותר אי פעם בין בעלי זיכיון סרטי ג'יימס בונד למותג כלשהו. מעריצים רבים החלו להביע את מחאתם, כיוון שלטענתם, העיסקה גורמת לזילות בדמותו של בונד.

בל נשכח, שלדמות המרגל יש רומן של למעלה מ-50 שנה עם משקאות המרטיני. פתאום הוא עובר לבירה?

במהלך סרטיו של ג'יימס בונד, המילה שמפניה מוזכרת 35 פעם, וודקה מרטיני 22 פעם ויין אדום 10 פעמים. שמות המותגים המוזכרים ביותר בסדרה עד היום: סמירנוף (וודקה); דום פריניון, טטינז'ה ובולינז'ה (שמפניה) והיינקן (בירה).

היינקן הוא מותג הבירה השני הכי נמכר בארצות הברית (אחרי קורונה). החברה מכרה 2.74 מיליארד ליטר מן המשקה בשנת 2011.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן