Skip to content

מאסר לנשא איידס שקיים יחסים לא מוגנים מבלי לידע את בני זוגו, חלקם קטינים

די.ג'יי צחי אלבו הורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של אישומים חמורים שעיקרן סביב חיי המין של איש, נשא איידס שלא טרח להזהיר את אלה עמם בא במגע. השופטת הצהירה כי העונש צריך להלום את העבירות ולהוות הרתעה לציבור הרחב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

די.ג'יי צחי אלבו הורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של אישומים חמורים שעיקרן סביב חיי המין של איש, נשא איידס, שלא טרח להזהיר את אלה עמם בא במגע. השופטת הצהירה כי העונש צריך להלום את העבירות ולהוות הרתעה לציבור הרחב

 מאת אבירם זינו

בית משפט השלום בתל אביב גזר אתמול (ד') על יצחק אלבו (המוכר גם כ- די.גי צחי אלבו) 63 חודשי מאסר בפועל על עבירות מין שונות בקטינים ועל כך שקיים יחסי מין לא מוגנים עם קטין ובגיר, מבלי ליידע אותם בדבר היותו נשא איידס. עם זאת בפועל לא הודבק אף אחד מהקרבנות.

אלבו הורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של אישומים חמורים: שמונה עבירות של מעשה סדום בקטינים מתחת לגיל שש עשרה ומעל גיל ארבע עשרה,  שתי עבירות של סחיטה באיומים כלפי קטינים, שתי עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה, ושבע עבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין. אלבו נעצר במהלך חקירת פרשת סרסור בקטינים על ידי שני צעירים בני 19, אבי דנין ויוגב דרעי. אלבו היה לקוח "כבד" של הרשת לשירותי מין על ידי קטינים שנחשפה ב-2011.

 אלבו בן 35 כיום, חולה במחלת האיידס, שאובחנה בחודש אוקטובר 2007 וטופלה בטיפול תרופתי מאז. הוא נהג לגלוש באתרי אינטרנט, ב"חדרי" צ'אטים המיועדים להומוסקסואליים ונהג להתכתב עם קטינים, במטרה לקדם מפגש לצורך קיום מגע מיני. בין הנאשם לקטינים התנהלו התכתבויות בעלות תוכן מיני לרבות הצעות בעלות תוכן מיני. בחלק מהאישומים השתמש אלבו באיומים, לפיהם יפרסם את תמונותיהם של הקטינים באינטרנט אם לא יסכימו לבצע עמו מגעים מיניים.

ביחס לסכנת הפצת מחלת האיידס הורשע בכך שהציג את עצמו כבן 24 במהלך מפגש עם קטין, ובמפגש בין השניים, במהלך האקט המיני, נקרע הקונדום, ולשאלת הקטין השיב כי "הוא מוגן" ואין לו ממה לחשוש, חרף היותו נשא. נגד אלבו אישום דומה עם צעיר בן 18. עם זאת, בהקשרם של שני האישומים, הוצהר במסגרת הסדר הטיעון, כי סיכויי ההדבקה בדרך זו הם כמעט אפסיים.

 בהערכת מסוכנותו של אלבו נמצא כי רמת מסוכנותו בינונית תוך העלאת חשד לקיומה של משיכה מינית הבופילית – למתבגרים צעירים, והתרשמות מדחפים מיניים מוגברים, קושי בשליטה ואימפולסיביות, וחזרה על המעשים בתדירות גבוהה.

 השופטת לימור מרגולין ציינה בגזר דינה כי, "אני נותנת דעתי לא רק לעונש שיהלום את מכלול הנתונים, אלא גם לצורך בענישה שיש בה הרתעת ציבור עבריינים פוטנציאלים מפני ניצול המרחב האינטרנטי לשם ביצוע עבירות וקידומן".

 כאמור נגזרו על אלבו, 63 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי למשך 16 חודשים וקנס ופיצויים למתלוננים בסך כולל של 34,750 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן